Web Analytics Made Easy - Statcounter

از میان نمایندگان مجلس (طبق آخرین اخبار) ۲۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که می‌توانید وضعیت ۱۹ تن از این نمایندگان را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اول اسفند ماه سال گذشته و تنها یک روز مانده به برگزاری انتخابات مجلس یازدهم به صورت رسمی اعلام شد که ویروس کرونا وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویروس تا کنون 68 هزار و 192 نفر را در کل کشور مبتلا کرده است.

در این میان توصیه‌های مختلفی از سوی دولت در زمینه مبارزه با کرونا اعلام شده  و در 5 اسفند نیز با دستور رئیس جمهور ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار خود را آغاز کرده است.

در این بین تنها مردم قربانی این ویروس نبودند بلکه برخی مقامات کشورمان هم با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند. از مقامات مبتلا می‌توان به نمایندگان مجلس اشاره کرد که طبق آخرین اطلاعتات تاکنون تست 23 نماینده مثبت اعلام شده است.

به گفته اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، از بین 100 نماینده‌ای که تست کرونا دادند 23 نفر مبتلا و 40 نفر مشکوک به کرونا بودند.

در ذیل جدول وضعیت برخی نمایندگان مبتلا به کرونا را مشاهده می کنید:

سید جواد حسینی کیا سنقر بهبودی ابوالفضل ابوترابی نجف آباد  قرنطینه علی لاریجانی قم  قرنطینه امیر خجسته همدان رو به بهبودی حسن نوروزی رباط کریم بهبودی معصومه آقاپور علیشاهی شبستر رو بهبودی مجتبی ذوالنوری قم بهبودی شهاب نادری اورامانات بهبودی غلامرضا کاتب گرمسار روبه بهبودی سید حسن حسینی شاهرودی شاهرود روبه بهبودی محمدرضا بادامچی تهران روبه بهبودی محمدرضا منصوری ساوه بهبودی حیدرعلی عابدی اصفهان بهبودی احمد سالک اصفهان قرنطینه رسول خضری سردشت رو به بهبودی احمدعلی کیخا سیستان بهبودی نادر قاضی پور ارومیه روبه بهبودی محسن بیگلری بانه بهبودی عین الله شریف پور ماکو بهبودی

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایندگان مجلس ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی روبه بهبودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا صباغیان با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۶۴ قانون اساسی هر ۱۰ سال باید ۲۰ نفر به نمایندگان مجلس اضافه شود، گفت: از سال ۷۸ تا به حال به تعداد نمایندگان اضافه نشده است. در حال حاضر جمعیت کشور به ۸۶ میلیون نفر رسیده، اما هنوز این حق قانونی یعنی افزایش تعداد نمایندگان رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه این قبیل طرح‌ها به هر دلیلی در دوره‌های قبل رد می‌شد، ادامه داد: متاسفانه یک بی‌عدالتی با افزایش جمعیت در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده که باید حتماً با افزایش تعداد نمایندگان برطرف شود.

صباغیان تاکید کرد: در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت داریم که سه نماینده دارند این در حالیست که در یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان ۴۵ هزار نفر جمعیت و یک نماینده دارد. کجای آن عدالت است؟

وی این مساله را سبب حاکم شدن بی عدالتی محض در توزیع نمایندگان کشور عنوان کرد و اظهار داشت: همه می‌دانیم نمایندگان نقش بالایی در پیگیری رشد و توسعه و توزیع عدالت دارند. در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با ۶ شهرستان و ۶۵۰ هزار نفر جمعیت و یک نماینده داریم که عدالت نیست. 

این نماینده مردم بسیاری از بی‌عدالتی‌ها را ناشی از عدم توزیع عادلانه نمایندگان خواند و تصریح کرد: در مبحث توزیع نمایندگان سه شاخص جمعیت، محرومیت و وسعت مدنظر قرار دارد. هر فردی هم در رابطه با این مسئله اعتراض داشته با این شاخص‌ها مستدل و دقیق به آنها پاسخ داده شده است.

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر