Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:15:19 GMT

اقدامات انجام شده در مهار کرونا درخشان بود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۵۶۹۷

اقدامات انجام شده در مهار کرونا درخشان بود

لاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی اقدامات دولت ذیل مهار بحران کرونا، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند مجموعه نظام در این زمینه به خوبی اقدام کرد و کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:  وزارت بهداشت، نیروهای نظامی نظیر بسیج، سپاه، ارتش و مردم به خوبی پای کار آمدند و حتی اعضای حوزه‌های علمیه هم به کمک رسانی مثابه یک اقدام جهادی به آن نگاه کردند؛ دولت هم بعد از تذکراتی که دریافت کرد اقدامات خوبی انجام داد و پای کار آمد.

افتخاری درباره لزوم قرنطینه شهرها گفت: پیش از هر چیز باید مصالح کشور و مردم را هم در نظر گرفت، اما قطعا باید یک سری از فاصله گذاری‌های اجتماعی یا همان قرنطینه را باید رعایت کرد؛ کمااینکه مردم هم باید اطلاعات را از یک مرجع دریافت کنند.

فعال اصولگرا بیان کرد: برای مثال اینطور نباشد که برخی از اطلاعاتی که مردم درباره این ویروس دریافت می‌کنند ضد و نقیض باشد و قطعا اگر تمام اقدامات و اطلاع رسانی ما هماهنگ بوده و مردم بدانند که از کجا باید اطلاعات خود را دریافت کنند، می‌توانیم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد