Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@19:04:26 GMT

وضعیت تهران در مقایسه با سایر نقاط کشور بدتر است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۰۲۷

وضعیت تهران در مقایسه با سایر نقاط کشور بدتر است

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: بنا بر اظهارات ستاد مقابله با کرونای تهران میزان مبتلایان و فوتی‌ها در تهران روند افزایشی دارد و این وضعیت در پایتخت نسبت به سایر مناطق کشور بدتر است و شهروندان باید این موضوع را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا رضا کرمی محمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در خصوص وضعیت شیوع کرونا در پایتخت اظهار کرد: از اوایل اسفند ماه با اعلام شیوع ویروس کرونا ما نسبت به لزوم انجام فعالیت‌های گسترده را مطرح کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از زمان شیوع ویروس کرونا 5 کارگروه در شهرداری تهران فعال شدند، عنوان کرد: اولویت اول ما بهداشت محیط شهری بوده که مهم‌ترین اقدام در این راستا ضدعفونی محل‌های پرتردد شهری همچون مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، میادین میوه و تره‌بار، پایانه‌ها و پارک‌سوارها در دستور کار قرار گرفت تا از این طریق زنجیره شیوع کرونا را قطع کنیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در بحث مدیریت ازدحامات نیز گفت: از اقدامات مهم دیگر، مدیریت ازدحامات بود که براساس آن مراکزی همچون ورزشی و نمایشگاه‌های بهاره را با همکاری یگان حفاظت تعطیل کردیم.

کرمی محمدی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با وضعیت تهران در بحث شیوع کرونا گفت:‌ بنا بر اظهارات ستاد مقابله با کرونای تهران میزان مبتلایان و فوتی‌ها در تهران روند افزایشی دارد و این وضعیت در پایتخت نسبت به سایر مناطق کشور بدتر است و شهروندان باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری آنا مبنی بر این‌که بنا بر اظهارات ستاد ملی مقابله با کرونا ضدعفونی حمل و نقل عمومی با ورود اولین گروه از مسافران تأثیر خود را از دست می‌دهد، اظهار کرد: ما بحث ضدعفونی و تأثیر کوتاه‌مدت آن را قبول داریم ولی این تنها کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم که قبل و بعد از زمان سرویس‌دهی  و همچنین در میانه روز انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران تصریح کرد:‌ تأثیر اصلی در قطع زنجیره کرونا در سیستم حمل و نقل عمومی رعایت فاصله اجتماعی توسط خود مردم است و ما در این خصوص نمی‌توانیم برای هر واگن یا هر ورودی یک مسئول قرار دهیم.

کرمی محمدی در ارتباط با ضدعفونی معابر نیز گفت: ستاد ملی کرونا هم این موضوع را قبول دارد که این اقدام تأثیر گسترده‌ای در کنترل بیماری ندارد و بیشتر دارای جنبه روانی است.

وی در ارتباط با سوله‌های مدیریت بحران که برای استفاده به‌عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در نظر گرفته شده بیان کرد: 8 سوله مدیریت بحران در این راستا آماده شده که هر کدام حدود 60 تا 70 نفر ظرفیت دارند و این در حالی است که تاکنون تنها دو نفر از شهروندان در این اماکن مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/ 4105

منبع: آنا

کلیدواژه: شیوع کرونا رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران شهرداری تهران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود

فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیروهای اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

به گزارش ایسنا، اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روزهای اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه‌ گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود