Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:33:25 GMT

۲۰ تیم جوانان ابرکوه در ضدعفونی معابر مشارکت دارند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۰۶۱

۲۰ تیم جوانان ابرکوه در ضدعفونی معابر مشارکت دارند

سیدعلیرضا رسولی روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زمان شروع طرح را پنجم اسفند پارسال ذکر کرد و 

افزود: این کار با استفاده از ۲۵ دستگاه تراکتور، چند دستگاه خودروی آتش نشانی، سمپاش و مخازن کوله‌ ای از سوی شهرداری و با همکاری گروه‌های جهادی ، هیات‌های مذهبی و فعالان اجتماعی انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه شهر ابرکوه ۳۰۰ هکتار بافت تاریخی ثبت ملی دارد، اظهار کرد: با توجه به تراکم جمعیت، گسیل نیروهای مردمی برای ضدعفونی معابر، در این بخش شهر بیشتر از دیگر مناطق است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی با پویش« در خانه بمانیم» ، از طریق ارسال پیامک، فضای مجازی، رسانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی با همراهی مردم را بخشی از فعالیت ها برای مقابله با بیماری ذکر کرد.

وی با بیان اینکه شهر تاریخی ابرکوه در مثلث( اصفهان، یزد و فارس) گردشگری کشور قرار دارد و دروازه به استان یزد از سمت فارس است ، خاطرنشان کرد: در زمان شیوع کرونا با هماهنگی ، اطلاع‌ رسانی و تعامل با شهرهای همجوتر تلاش شد سفرهایی که به سمت ابرکوه و یزد صورت می‌گیرد، کنترل و کاهش یابد.

شهردار ابرکوه ، همچنین با اشاره به شروع فعالیت اصناف کم خطر از امروز خاطرنشان کرد: مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند که این مهم می تواند تا ۹۵ درصد مانع از شیوع بیماری شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

به گزارش چهارشنبه هفته گذشته تارنمای خبری نشریه دیلی نیوز، «ریچارد برنان» مدیر منطقه‌ای عملیات اضطراری  سازمان جهانی بهداشت گفت که روند ابتلا به کرونا در جمهوری اسلامی ایران به سطح ثابت رسید.

به گزارش ایرنا وی افزود: به واسطه افزایش موثر بسیاری از اقدامات کنترل کننده، ما شاهد ثابت ماندن تعداد موارد ابتلا به کرونا در ایران هستیم و در حقیقت، برخی اشارات از کاهش تعداد مبتلایان جدید در روزهای اخیر خبر می‌دهد.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روزجمعه  اعلام کرد: تاکنون ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان به چهار هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

کیانوش جهانپور بیان کرد: از دیروز تا امروز( ۲۲ فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۹۷۲  بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شدند.

وی ادامه داد:  روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته که تاکنون ۳۵ هزار و ۴۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شدند و سه هزار و ۹۶۹ تن از بیماران در وضعیت شدید بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه کرد: روند صعودی بهبود یافتگان همچنان با شیب قابل قبولی ادامه دارد و  روند فوت ناشی از کرونا هم کاهش نسبی پیدا کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ابرکوه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ابرکوه بهداشت و سلامت ویروس کرونا ابرکوه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس