Web Analytics Made Easy - Statcounter

اروجعلی علیزاده روز شنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: در این مدت بیش از ۷۰۸ هزار مسافر متشکل از ۳۹ هزار و ۸۰۰ مسافر ایرانی و بیش از ۶۶۸ هزار و ۹۰۰ مسافر خارجی از مرز جلفا تردد کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در این مدت، از پایانه مرزی نوردوز نیز بیش از ۶۱۹ هزار و ۸۰۰ مسافر، شامل ۲۳۱ هزار و ۹۰۰ مسافر ایرانی و بیش از ۳۸۷ هزار مسافر خارجی تردد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۶۱ هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه باری ایرانی و خارجی و همچنین یکهزار و ۲۸ اتوبوس مسافری ایرانی و یکهزار و ۵۷ اتوبوس خارجی در سال گذشته از مرز جلفا تردد کرده اند.

علیزاده اظهار کرد: از مرز نوردوز نیز ۳۴ هزار و ۷۰۰ کامیون ایرانی و ۴۱هزار کامیون خارجی و همچنین پنج هزاراتوبوس ایرانی وخارجی و هشت هزار و ۸۰۰ سواری ایرانی وخارجی طی سال ۹۸ تردد کرده است.

آذربایجان شرقی با جمهوری های آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان مرز مشترک دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی اتوبوس ارمنستان وسیله نقلیه مسافر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تردد کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف مقادیر چشم گیری کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد و افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار محمد احمدی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی