Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@10:44:20 GMT

کرمان| فرمانده جدید سپاه انار معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۲۴۶

کرمان| فرمانده جدید سپاه انار معرفی شد

با حضور جانشین سپاه ثارالله استان کرمان سرهنگ داوود ابراهیم‌پور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار معرفی شد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انار، آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار صبح امروز به‌صورت ویدئو کنفرانسی با سردار معروفی فرمانده سپاه استان کرمان و با حضور سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، جمعی از مسئولان ادارات و کادر ناحیه مقاومت بسیج انار و کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کرمان: از ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده با جدیت جلوگیری می‌شود / حضور سپاه در کنار مردم رودبار جنوبفرمانده سپاه کرمان: جنوب استان کرمان قرق شد / اجازه ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان داده نمی‌شود‌فرمانده سپاه کرمان: برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم / همه امکانات‌ را ‌برای مقابله با ‌کرونا به میدان آورد‌یمفرمانده سپاه کرمان: همراهی مسئولان از هرز رفتن توان در مجموعه نظام جلوگیری می‌کند

در این آیین از زحمات سرهنگ مرادی‌زاده فرمانده سابق سپاه شهرستان انار تجلیل و سرهنگ داوود ابراهیم‌پور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار معرفی شد.

به گزارش تسنیم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سرهنگ مرادی‌زاده فرمانده سابق سپاه شهرستان انار به سمت مسئول بازرسی سپاه ثارالله استان کرمان منصوب شد .

لازم به ذکر است سرهنگ ابراهیم‌پور فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان را به‌عهده داشته است .

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ثارالله استان کرمان فرمانده سپاه کرمان فرمانده جدید سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزای امام صادق در انار برپا شد

همزمان با سالروز شهادت موسس مذهب جعفری صادق آل محمد (ص) مراسم عزاداری و مداحی با حضور دوستداران آنحضرت در محل هیات یالثارات الحسین علیه السلام امین شهر برگزار شد. 

در این مراسم حجه الاسلام ملانوری پیرامون نقش امام صادق (ع) در پیشبرد مکتب شیعه در زمان خلفای عباسی و پایه گذاری این مکتب سخنانی ایراد و در ادامه عزاداران به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات