Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@02:43:06 GMT

سیلاب فرون‌آباد پاکدشت مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۲۶۱

سیلاب فرون‌آباد پاکدشت مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کوروش میرزایی افزود: در پی بارش شدید نزولات جوی در روزهای پایانی هفته سوم فروردین، حجم زیادی از آب به سمت شهر فرون‌آباد جاری شد که با تمهیدات انجام شده و همکاری شهرداری قیام‌دشت شهرستان ری، این سیلاب کنترل و از ورود به سمت بخش مسکونی جلوگیری شد.

وی گفت: واقع شدن شهر فرون‌آباد در بخش جنوبی محور امام رضا(ع) و ارتفاعات چهل‌قز و سنگتراشان باعث می‌شود تا با هر بارش شدید، آب زیادی به سمت مناطق جنوبی حرکت کند که عبور کانال انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران از داخل شهر فرون‌آباد نیز به حجم زیاد این آب می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همواره با سیلاب، مقادیر زیادی زباله‌های پلاستیکی ناشی از جمع‌آوری آب‌های سطحی به شهر فرون‌آباد وارد می‌شود که این امر موجب مسدود شدن کانال‌ها، دهانه پل‌ها و لوله‌های عبور آب می‌شود و آب وارد بخش‌های مسکونی می‌شود.

میرزایی افزود: طی ماه‌های گذشته با نصب بلوک‌های سیمانی در حاشیه کانال انتقال آب، از ورود سیلاب به داخل مناطق مسکونی جلوگیری و باعث شد تا سیلاب در شب‌های ۲۱ و۲۲ فروردین وارد مناطق شهری نشود.

وی اظهار کرد: با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری تهران و فرمانداری پاکدشت، شهرداری فرون‌آباد در آماده‌باش کامل به سر می‌برد تا در برابر هر گونه سیل مقابله کند.

کد خبر 499950 برچسب‌ها تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران استان تهران شهر فرون آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در گفتگوی ویژه خبری تلویزیون درباره قرارداد شهرداری تهران با چین در حوزه واردات واگن و اتوبوس برای حمل و نقل عمومی تهران توضیحاتی داد که مهمترین بخش های آن را در زیر می ‌خوانید:

* او درباره اینکه چرا شهرداری تهران با چین قراداد بست: ۶۶ درصد رفت و آمد تهران با حمل و نقل شخصی است و ما در زیر ساخت دچار عقب افتادگی تاریخی هستیم. ما در داخل هر ظرفیتی بود دنبال کردیم و ۳ هزار اتوبوس داخلی قرارداد بستیم از ۱۱ هزار دستگاهی که تهران نیاز داشتیم. ما ۱۸۸۰ اتوبوس تحویل گرفتیم که ۸۶۰ دستگاه آن کار می کرد الان ۲۱۰۰ اتوبوس فعال داریم که در چند روز آینده به ۲۴۰۰ دستگاه می رسد.

* ۷۲ هزار تاکسی در تهران داشتیم که فرسوده بود یا ۶ هزار ون داشتیم که برای ۱۵ سال پیش بود. در مترو نیز یک عقب افتادگی جدی داریم لذا موضوع توسعه زیرساختهای شهر از جمله مترو بود.

ادامه دارد....

کد خبر 848550 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران ایران و چین شهردار

دیگر خبرها

  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است