Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پرويز آفتاب‌سوار گفت: با دستور و تاکید مدیرعامل گروه سایپا و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نیز صیانت از سلامت کارکنان و سرمایه‌های انسانی گروه سایپا برای نخستین بار تغییراتی در خطوط تولید در سايت‌هاي مختلف گروه سایپا باهدف رعايت فاصله فردي بين کارکنان در حین کار تا زمان پایان اپیدمی ویروس کرونا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فاز نخست، شروع فعاليت خطوط توليد سايپا در يک شيفت و با حضور ۲۵ تا ۳۰ درصد نيروي انساني به صورت چرخشي خواهد بود.

معاون مهندسی سایپا ادامه داد: فاصله‌گذاري فردي به‌گونه‌اي است که در هر ايستگاه توليدي به طور ميانگين دو نفر با رعايت حريم فردي حضور خواهند داشت تا ضريب سلامتي و ايمني کارکنان حفظ شود.

به‌گفته وي با اين طراحي ضمن كاهش ظرفيت توليد سايپا كه امكان اجراي طرح فاصله گذاري را ميسر خواهد كرد، كاهش ساعات كاري نيز جهت حضور كمتر كاركنان در محل كار اجرا گرديده است.

آفتاب‌سوار يادآور شد: برنامه ايجاد فاصله فردي در گروه به‌موازات رعايت بهداشت فردي، تجهيز نيروها به اقلام حفاظتي نظير ماسک و دستکش و همچنين پاک‌سازي و ضدعفوني مداوم محيط کار به‌اجرا درآمده و تا پایان اپیدمی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

وي گفت: در گام‌هاي بعدي و پس از حصول اطمينان نسبت به حفظ سلامتي نيروي انساني، ظرفيت خطوط گروه سايپا با رعايت شرايط ذكر شده فوق افزايش خواهد يافت.

معاون مهندسي سايپا تاکيد کرد: حفظ سلامت کارکنان به عنوان سرمایه‌های انسانی شرکت، مهم‌ترين اولويت مدیران گروه سايپا در مسير توليد خواهد بود و تلاش خواهيم کرد خطوط با حضور بهینه و ایمن نيروي انساني به فعاليت خود ادامه دهند.

منبع: سايپانيوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سایپا نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه دوشنبه _دهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است که به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و کارکنان دلسوز و مجربی دارد.

وی بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌های این سازمان در استان تاکید کرد و افزود: نگهداری از آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد ماهر در این حرفه در حال بازنشستگی هستند بنابراین ضروری است برای استخدام افراد جدید تدبیری شود چرا که نیروی انسانی کافی در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه فنی و حرفه استان خواستار حمایت مسئولان و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان مشکلات زیادی در خصوص بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز دشمن همواره بر استان‌های مانند کردستان و سیستان و بلوچستان است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود تا شاهد به ثمر نشستن زحمات دولت نیز باشیم.

کد خبر 749190

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد