Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:41:34 GMT

افزایش یک و نیم برابری مصرف اینترنت از زمان شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۳۷۵

افزایش یک و نیم برابری مصرف اینترنت از زمان شیوع کرونا

سجاد بنابی، نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا در 2 ماه اخیر مصرف اینترنت به طور کلی در کشور یک ونیم برابر افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد بنابی نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به افزایش دو برابر مصرف اینترنت در کشور گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و تمهیدات مقابله با این بیماری و همچنین دورکاری بخش عمده ای از نیروی شاغل در نهادها و ارگان های دولتی به طور میانگین مصرف اینترنت در کشور یک ونیم برابر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مصرف اینترنت از یک و نیم برابری کنونی بیشتر می شود

وی افزود: طبق پیش بینی هایی که انجام داده ایم میزان مصرف اینترنت با آغاز فعالیت های نهادها و ادارات در روزهای آینده بیشتر خواهد شد به طوری که از یک و نیم برابری که اکنون رشد یافته است افزایش خواهد یافت.

* آمادگی کامل اپراتورها برای ارائه خدمات به مردم

بنابی تصریح کرد: اپراتورها و شرکت ارتباطات زیر ساخت آمادگی کامل را برای ارائه خدمات به مردم را دارند .

منبع: دانا

کلیدواژه: مصرف اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟