Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@23:36:39 GMT

جوانان هیچ وقت صحنه خدمت به مردم را خالی نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۴۲۹

جوانان هیچ وقت صحنه خدمت به مردم را خالی نمی‌کنند

یاسر رجبی گفت: وقتی این فضا و شور و شوق را می‌بینم، مطمئنم که این جوانان هیچ وقت صحنه را خالی نمی‌کنند، از 4 عصر تا 2 صبح مشغول فعالیت در مبارزه با کرونا هستند و خستگی برایشان معنای ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر رجبی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی امام خامنه‌ای در جهت بحران بیماری کرونا اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا با همکاری هیئت جوادالائمه، پایگاه امام خامنه‌ای، گردان امام حسین‌(ع)، فعالان مسجد علامه این قرارگاه تشکیل شد و با حمایت‌های مردمی تا به امروز  توانستیم فعالیتهای موثری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امروز نیروهای مردمی در حال جهاد هستند، عنوان کرد: قبل از این برای خیلی‌ها این سوال مطرح بود، که آیا زمانی که جنگ شود، جوانان ما به جنگ می روند، امروز شاهد هستیم که با تمام وجود خطر مرگ را پذیرفتند و در مقابل گلوله‌های ویروس کرونا ایستادند.

مداح اهل بیت ادامه داد: زمانی شیفت بندی می کنیم، برای اینکه نوبتشان نیست ناراحت می‌شوند و حتی بحث می‌کنند، مانند زمان جنگ که بهانه می‌آوردند، شناسنامه شان را پایین می‌آوردند و هر کاری می‌کردند تا بیشتر سهمی در دفاع از کشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: این فضا و شور و شوق را می‌بینم، مطمئنم که این جوانان هیچ وقت صحنه را خالی نمی‌کنند، از 4 غروب تا 2 صبح مشغول فعالیت اند و خستگی برایشان معنای ندارد.

رجبی از ضدعفونی کردن و خیابان‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد:از ابتدای شیوع کرونا جز در شب‌های بارانی ، یک شب درمیان حتی شب‌های عید به ضدعفونی کردن معابر، بیمارستانها، پمپ بنزین‌ها با آب ژاول و مواد مخصوص ضدعفونی می شود.

وی مواد ضدعفونی در هر شب را  بیش از 2 هزار لیتر خواند و اظهار کرد:25‌ محله در شهر تقسیم شده که در هر شب به چند محله و روستاهایی که به ضدعفونی نیاز دارند در قالب پنج ماشین به ضدعفونی می پردازند.

این جهادگر جوان از دیگر فعالیتهای این مجموعه عنوان کرد: بیش از 300 بطری آب پرتقال گرفته و به بیمارستان‌ها ارسال می‌شود، همچنین بخاطر ایجاد شرایط روحی مناسب برای بیماران، مشاور به بیمارستان‌ها می‌رود تا در روحیه گرفتن و شکست بیماری کمک حالی برایشان باشد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه چند مجموعه در ضدعفونی کردن خیابان‌ها تلاش می‌کنند، به برنامه ریزی برای ساماندهی این موضوع پرداختیم تا شاهد دوبار ضدعفونی کردن یک منطقه نباشم.

رجبی در پایان از کمک نیروهای مردمی تشکر کرد و گفت: هزینه مواد ضدعفونی تهیه می‌کنیم بخاطر بی ضرر بودن آنها بالاست، اگر کمک‌های مردمی نبود، نمی توانستیم کار زیادی انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ضدعفونی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد

ایسنا/همدان فرماندار ملایر گفت: صرفا با اعتبارات دولتی نمی‌توان شهرستان را در مدار توسعه شتابان قرار داد و در واقع توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی امکان‌پذیر بوده و این جان‌مایه شعار امسال است و باید از ظرفیت مردم در این راستا استفاده کرد.

سلمان اسماعیلی شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در همایش بزرگداشت شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملایر، با اشاره به اینکه امیدآفرینی در بین مردم نکته مغفول مانده این روزهای ماست، افزود: اعضای شوراهای اسلامی، نخبگان جوامع محلی خود هستید و باید از این سرمایه اجتماعی بهره برده و با بیان واقعیت‌ها در بین مردم و تشریح خدمات امیدآفرینی کنید.

وی بیان کرد: شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران وظیفه دارند در این سال پایانی از دوره خدمت نهایت تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای درآمد پایدار بکار ببندند و یک یادگاری ارزشمند از خود به جای بگذارند، واقعیت این است که با اعتبارات دولتی نمی‌توان شهرستان را در مدار توسعه شتابان قرار داد و در واقع توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی امکان‌پذیر بوده و این جان مایه شعار امسال است.

وی تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌ها باید نفع عموم جامعه را در نظر گرفت و نباید به خاطر منافع فردی یا گروهی خاص منفعت عموم مردم شهرستان را به خطر انداخت و این سرلوحه ما برای اجرای طرح‌های بزرگ در طول این دو سال و چندماه اخیر بوده است و اجرای پروژه‌های بزرگ نظیر الحاق ۵۱۵ هکتار زمین به شهر ملایر و انجام دیگر پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۲۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ در سایه این نگاه قابل انجام شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هفته آینده شاهد برگزاری دور دوم انتخابات هستیم، از همه مردم دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده و انتخاب اصلح در رقم خوردن سرنوشت روشن برای دیارمان سهیم باشند، آینده شهرستان ملایر به مراتب از امروز زیباتر و درخشان‌تر است.

به گزارش ایسنا در این مراسم از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملایر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه