Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:52:46 GMT

امکان ثبت شکایت برای عودت قسط اسفندماه «وام ازدواج»

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۴۶۲

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به پیگیری‌های معاونت جوانان جهت عودت اقساط تسهیلات ازدواج جوانان، از معرفی سامانه‌ای از سوی بانک مرکزی برای ثبت شکایات در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایسنا، اعظم کریمی با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر تعویق سه ماه بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه همزمان با شیوع کرونا در کشور گفت: با توجه به اینکه وام ازدواج جوانان نیز از جمله تهسیلات قرض الحسنه در کشور است، این بخشنامه مشمول این وام نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برخی از بانک‌های عامل در اسفندماه نسبت به کسر این اقساط اقدام کرده بودند، اظهار کرد: با تاکید مجدد رئیس بانک مرکزی و پیگیری معاونت جوانان در این خصوص بنا شد تا بانک‌های مذکور نسبت به بازگشت این مبلغ به حساب افراد اقدام کنند. همچنین معاونت جوانان در خصوص پیگیری مواردی که این مبلغ به حساب آنان بازگشت داده نشده بود؛ پس از دریافت گزارش و تماس‌های فراوان موضوع را به صورت مکتوب و تماس‌های مکرر با بخش‌های ذیربط از بانک مرکزی پیگیری کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به اینکه بنابر بخشنامه بانک مرکزی، بانک‌ها می بایست اقساط تسهیلات ازدواج را در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه پس از پایان دوره بازپرداخت اقساط دریافت کنند، گفت: براساس گزارش‌های رسیده به این دفتر تعدادی از بانک‌ها نسبت به اجرای این بخشنامه عمل نکرده بودند و با توجه به گزارش‌های ارسالی نیز اقساط وام‌ها را عودت نداده بودند.

کریمی در ادامه توضیح داد: براین اساس با توجه به ضرورت اجرای این بخشنامه این معاونت نسبت به ارسال نامه‌ای به بانک مرکزی اقدام کرد تا در شرایط اقتصادی کنونی همراهی لازم با جوانان صورت بگیرد. همچنین اهتمام بانک مرکزی و پیگیری‌های دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان موجب شد تا سامانه به آدرس www.cbi.ir برای ثبت شکایات احتمالی در این خصوص معرفی شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد کاظم خاوازی حداقل دستمزد امکان ثبت شکایت قسط اسفند ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد کاظم خاوازی حداقل دستمزد بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی