Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: تعمیق امنیت و تضمین سلامت اخلاقی و اجتماعی در مقیاس جغرافیای انسانی کشور با مسئول ساختن غیر مستقیم مردم در تامین و پایداری امنیت از دیگر اهداف طراحی سامانه سجام در کشور است. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

مهدی الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با تشریح سازو کار سامانه سجام اظهار داشت: این سامانه به منظور اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، امکان مشارکت آحاد مردم و گسترش ارتباط و تعامل بیشتر سازمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و خصوصی و نیز استفاده بهینه و حداکثری از افراد متعهد و دارای تجربه در زمینه فعالیت‌های اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع جرم شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سامانه سجام یا همان سامانه اطلاعات مردمی، با قابلیت‌هایی مانند ثبت نام داوطلبان، عضویت،گزینش، سازماندهی، آموزش مجازی، دریافت گزارشات اعضا و ارسال آن برای دستگاه‌های ذیربط با هدف پیشگیری از پیدایش و پیشگیری از تبدیل شدن آنها به جرم طراحی شده است.

قزوینی‌ها تخلف‌های کرونایی را به سامانه سجام گزارش دهندعضو دیده بان شفافیت: متولیان سامانه تی‌تک، مسئولیت تخلفات احتمالی آن را می‌پذیرند؟دیده بان شفافیت و عدالت خواستار عزل رئیس سازمان جنگل‌ها شد

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان بیان کرد: تعمیق امنیت و تضمین سلامت اخلاقی و اجتماعی در مقیاس جغرافیای انسانی کشور با مسئول ساختن غیر مستقیم مردم در تامین و پایداری امنیت از دیگر اهداف طراحی سامانه سجام در کشور است.

وی با دعوت از عموم مردم برای ثبت نام در این سامانه و مشارکت در این طرح ابراز کرد: افراد علاقمند به شرکت در این طرح می‌توانند برای ثبت نام به سامانه /http://sajam.scpd.ir مراجعه کنند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان نیز اظهار داشت: به منظور امکان مشارکت مردمی و استفاده بهینه از ظرفیت نیروهای مردمی متعهد و مجرب برای دریافت گزارش وقوع تخلف و جرم، هزار و 470  نفر دیده‌بان پیشگیری از وقوع جرم جذب و بکارگیری شده است.

حسین عسگری بیان کرد: دیده بانان پیشگیری با ثبت گزارش در سامانه سجام تخلفات و جرایم درون شبکه‌ای دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی را به قوه قضائیه منعکس و امکان پیشگیری از وقوع جرم و تعمیق امنیت و تضمین سلامت اجتماعی را فراهم خواهند ساخت.

انتهای پیام/742/

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم تعمیق امنیت سامانه سجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با جمعی از تشکل‌های کارگری استان همزمان با هفته کار و کارگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر حال جامعه کارگری خوب باشد حال بیش از نیمی از جامعه خوب خواهد بود، اظهار کرد: ما در قبال مشکلات و دغدغه‌های کارگری علاوه بر وظیفه اداری، وظیفه انسانی و شرعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف جامعه کارگری با هر گرایش و سلیقه‌ای باید شنیده شود، تصریح کرد: جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی و پررنگ داشته است و طیف وسیعی از جامعه ایثارگران متعلق به قشر کارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به نقش اساسی جامعه کارگری در تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی، بر لزوم پیگیری مطالبات معیشتی و مشکلات امنیت شغلی و درمانی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

امنیت شغلی، وضعیت معیشتی و درمانی کارگران، مشکلات بیمه‌ای و امور بازنشستگان تأمین اجتماعی از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6094482

دیگر خبرها

  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند