Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:08:33 GMT

سرمربی پاس: کرونا مانع از آماده‌سازی بازیکنان نشده‌است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۶۹۳

سرمربی پاس: کرونا مانع از آماده‌سازی بازیکنان نشده‌است

علی قربانی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: بی صبرانه منتظر قطع زنجیره کرونا و فعالیت دوباره مسابقات فوتبال هستیم و معتقدم زندگی بدون فوتبال بی معنا است و جهان را از لذت جذاب ترین رویداد ورزشی محروم ساخته است.

وی اضافه کرد: برای حفظ آماده سازی تمرینی بازیکنان به صورت روزانه و منظم فعالیت آنها را رصد می کنیم تا از شرایط مطلوب خارج نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی خاطرنشان کرد: برای تیم پاس ادامه مسابقات لیگ ۲ بسیار حایز اهمیت است چرا که در کورس قهرمانی قرار داریم و تنها هدف ما صعود است.

سرمربی پاس همدان بیان کرد: تنها دغدغه ما حل مسایل مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان است که امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل رفع شود.

وی یادآور شد: به هر حال مسابقات فوتبال به زودی روند فعالیت خود را بار دیگر ادامه خواهد داد و بهتر است هرچه سریعتر شریط مالی بازیکنان حل شود.

قربانی با قدردانی از تلاش مجموعه تیم پاس در کسب نتایج مطلوب گفت: با وجود مصدومیت ها، محرومیت ها و مشکلات مالی پیش رو توانستیم تا به اینجا نتایج مطلوب کسب کنیم و همچنان در کورس مدعیان صعود باقی بمانیم.

سرمربی تیم پاس با تاکید بر اینکه ادامه مسابقات لیگ ۲ حکم فینال را برای تیم ما دارد، گفت: در دیدارهای باقی مانده حق اشتباه نداریم و امیدوارم با حمایت به موقع مسوولان بتوانیم با انگیزه مضاعف گام به مسابقات بگذاریم.

تیم پاس در رتبه دوم گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و سه تیم برتر لیگ دسته ۲ کشور راهی لیگ یک می شوند.

برچسب‌ها فوتبال ویروس کرونا همدان پاس همدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا همدان پاس همدان فوتبال ویروس کرونا همدان پاس همدان تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان که امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سرسرای استانداری برگزار شد، گفت: مدیران استان باید چندبرابر برنامه‌ها و طرح‌های خود برای موضوع اربعین و آماده‌سازی خوزستان به منظور استقبال از زائران اربعین حسینی وقت و انرژی بگذارند.   وی بر پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان به بهترین شکل تاکید کرد و افزود: مسئولان کمیته‌های اربعین حسینی باید طرح‌های هر بخش مربوط به خود را حل کنند.   حسینی محراب با تاکید بر دستگاه‌های استان خوزستان برای استفاده از همه امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی، ادامه داد: در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی و طرف دیگر آماده‌سازی مرز‌ها برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی کشور عراق است.   استاندار خوزستان اضافه کرد: علاوه بر آماده سازی مکان‌های اسکان زائران حسینی در ورودی‌های استان، باید از فضای مدارس، مساجد و یا مواکب در این ایام استفاده شود.   وی موکب‌داران را گرداننده اصلی اربعین حسینی دانست و گفت: مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.   ولی الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در ادامه این نشست گفت: در مراسم اربعین حسینی پارسال به همه صنایع و دستگاه‌های استان ابلاغ شد که ناوگان حمل و نقل خود را برای جابه جایی زائران استفاده کنند و برای امسال نیز باید این دستور صادر شود.   وی افزود: روسای کمیته‌های اربعین حسینی برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به حوزه کاری خود را زمان‌بندی کنند تا بر اساس زمان باقی مانده اقدامات لازم انجام شود.   حیاتی ادامه داد: همه طرح‌های مربوط به آیین پیاده‌روی اربعین حسینی باید تا یکم مرداد امسال به پایان برسد.   خوزستان از جمله استان‌های کشور است که در ۱۳ سال اخیر میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

دیگر خبرها

  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد