Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار ارز در اولین روز هفته شاهد ثبات نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی است. این در حالی است که روند قیمت گذاری در بازار آزاد، با کاهش همراه شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه بیست و سوم فروردین ماه 99) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، به نرخ 15500 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 15600 تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته می شود که نسبت به روز پنجشنبه گذشته، تغییری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر اسکناس یورو به نرخ 16900 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 17000 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که همانند دلار، تغییری نداشته است.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز از جمله یورو و پوند افزایش و قیمت ۱۰ واحد پولی دیگر کاهش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه بیست و سوم  فروردین ۹۹» بدون تغییر نسبت به قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۵۹۲ ریالی به قیمت ۵۲ هزار و ۳۱۲ ریال و هر یورو نیز با رشد ۳۰۸ ریالی به قیمت ۴۵ هزار و ۹۳۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۴۹۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۲۲۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۱۱۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۵۲ ریال، روپیه هند ۵۵۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۵  هزار و ۴۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۵۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۱۳ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۹۹ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۵ هزار و ۵۲۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۲۳۸ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۲۷۱ ریال، روبل روسیه ۵۷۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۶ هزار و ۶۷۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۷۱۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۶۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۰۰ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۳۰۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۵۴۹ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۵۹۳ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۷۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۵۸۳ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۷۴۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۶۵۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۳۴۴ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۱۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۶۵۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۹۶۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۲۲۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۱۰۹ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

 

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد کاظم خاوازی حداقل دستمزد قیمت دلار قیمت یورو نرخ ارز نرخ دلار بانک مرکزی ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد کاظم خاوازی حداقل دستمزد بانک مرکزی ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا

فرارو- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت با افت ۹ هزار تومانی نسبت به معاملات عصر چهارشنبه، به ازای هر گرم سه میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به ثبت رسید. سکه امامی در مسیر دیگری قدم گذاشت و با احتساب رشد تقریبا نیم میلیونی، به طور متوسط ۴۲ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان به فروش رسید. دلار و یورو خدماتی هم در مرکز مبادله ارز و طلا به ترتیب در محدوده ۴۴ و ۴۷ هزار تومان عرضه می‌شوند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

دلار خدماتی امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت از سوی مرکز مبادله ارز و طلا معادل ۴۴ هزار و ۴۰ تومان اعلام شد.

قیمت دلار خدماتی درمقایسه با معاملات روز چهارشنبه در مرکز مبادله ارز و طلا، تغییری ندارد، اما یورو خدماتی امروز ۳۰ تومان کمتر از دیروز عرضه می‌شود.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز با احتساب کاهش ۳۰  تومانی درقیاس با چهارشنبه، ۴۷ هزار و ۶۰ تومان خواهد بود.

یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی پنجم اردیبهشت ششم اردیبهشت
دلار خدماتی 44 هزار و 40 تومان

44 هزار و 40 تومان

یورو خدماتی

47 هزار و 90 تومان

47 هزار و 60 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت با کاهش ۹ هزار تومانی نسبت به خریدوفروش‌های عصر چهارشنبه، سه میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به ثبت رسید.

سکه امامی بدون توجه به روند نرخ طلا، ۵۱۳ هزار تومان گران شد و از مرز ۴۲ میلیون و ۵۰۰ عبور کرد. نیم سکه نیز که دیروز کارش را باایستادن در کانال ۲۴ میلیون به پایان رسانده، بود، صبح امروز به طور متوسط ۲۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان قیمت خورد.  

 

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

پنجم اردیبهشت ششم اردیبهشت

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 534 هزار تومان

سه میلیون و 525 هزار تومان

سکه امامی

42 میلیون و 41 هزار تومان

42 میلیون و 554 هزار تومان

نیم سکه

24 میلیون و 960 هزار تومان

25 میلیون و 60 هزار تومان

ربع سکه

15 میلیون و 40 هزار تومان

15 میلیون و 140 هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و 820 هزار تومان

شش میلیون و 820 هزار تومان

دیگر خبرها

  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳