Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:13:30 GMT

حمایت گسترده از اسطوره ای که در سال 78 مقابل ایران بازی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۸۵۳

حمایت گسترده از اسطوره ای که در سال 78 مقابل ایران بازی کرد

چهره های فوتبالی انگلیس از اسطوره اسکاتلندی لیورپول که در جام جهانی 78 برابر ایران بازی کرد و اکنون به بیماری کرونا مبتلا شده، حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه فوتبال لیورپول چند ساعت قبل اعلام کرد کنی دالگلیش، بازیکن سابق تیم آنفیلدی به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین خاطر به بیمارستان انتقال یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره 69 ساله اسکاتلندی شب گذشته بعد از آنکه از نظر تنفسی، دچار مشکلات شدیدی شد، توسط خانواده اش  سریع به بیمارستان انتقال یافت تا در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرارگیرد.

در پی انتشار این خبر، هواداران متعصب لیورپول در فضای مجازی از مبتلا شدن یکی از «نمادهای» باشگاه ابراز تاسف و ناراحتی کردند.

بازیکنان تیم تحت امر یورگن کلوپ نیز نیز سعی کردند با ارسال پیام های از چهره بزرگ تاریخ لیورپول حمایت معنوی کرده و به وی روحیه دهند.

از جمله چهره هایی که دراین زمینه اقدام کردند، آلیسون بکر، گلر تیم بود. وی در پیامش گفت: کل خانواده من عاشق کنی دالگلیش است.وی برای بهبودی این اسطوره دعا کرد.

همچنین استیوون جرارد، کاپیتان اسبق لیورپول نیز در پیامی گفت: سلطان، سریع بازگرد!

جیمی کاراگا ، بازیکن سابق لیورپول اظهار داشت:من خوشبین هستم و امیدوارم کنی، هر چه سریع تر بهبودی خود را کسب کند.

در کنار لیورپولی ها ، چهره های دیگری نیز برای دالگیش پیام دادند. به عنوان مثال جان هارتسون، بازیکن اسبق آرسنال عنوان کرد: کنی دالگیش، اسطوره افسانه ای، در راه غلبه برکرونا موفق باشید. همه از او برای غلبه برکرونا پشتیبانی می کنند.

کیت گیلسپی، عضو پیشین نیوکاسل که زمانی شاگرد اسطوره اسکاتلندی بود، عنوان کرد: بهترین ها را برای دالگیش آرزو می کنم. ما همه برای غلبه شما بر کرونا، دعا می کنیم.
کلی کاتز، دختر دالگیش نیز در پاسخ به این پیام ها اظهارداشت: از اظهار لطف شما و پیام های شگفت انگیزی که فرستادید، بسیار تشکر می کنم. متاسفم که نمی توانم به تک تک آنان پاسخ دهم.

طبق آخرین آمار تاکنون یک میلیون و 700 هزار و 7 نفر در سطح جهان به کرونا مبتلا شده اند که 102.751 نفر درگذشته اند و 375529 نفر نیز بهبودی کسب کرده اند.

در انگلیس،73,758 نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد8,958 نفر درگذشته اند.

دالگیش  از سال 1977 تا 1990 در تیم لیورپول بازی کرد. او در مدت 13 سال افتخار انجام 330 بازی برای آنفیلدی ها را داشت و 118 گل به ثمر رساند.

وی همچنین از سال 1985 تا 1991 به عنوان مربی برای لیورپول نیز فعالیت کرد.

دالگیش در جام جهانی 1978 آرژانتین که تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسکاتلند به میدان رفت و با گل مرحوم دانایی فرد، یک بر یک  مساوی کرد، در ترکیب تیم حریف حضور داشت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: اسطوره انگلیس لیورپول بیمارستان مبتلا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر

آیا لوکیتا با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند؟

طرفداری | عملکرد لوکا مودریچ در چند ماه گذشته به خوبی نشان داده که اسطوره کروات لوس بلانکوس، همچنان به عنوان یک فوتبالیست نخبه با توانایی‌های فراوان در بالاترین سطح شناخته می‌شود.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، اگرچه به دلیل تمرکز کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، روی آینده‌نگری تیمش، این فصل فرصت کمتری به لوکا مودریچ رسیده اما هر بار که او پا به زمین گذاشته، عملکردی درخشان ارائه داده است. در چند هفته گذشته، این بازیکن 38 ساله با ارائه بازی‌های درخشان به عنوان بازیکن تعویضی در هر دو بازی مقابل منچسترسیتی، درخشش در ال‌کلاسیکو و عملکرد خوب شب گذشته مقابل رئال سوسیداد، ارزش خودش را دوباره به اثبات رسانده است.

لوکا مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

با توجه به اینکه قرارداد مودریچ در پایان فصل به پایان می‌رسد و او در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم نداشته، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدایی او در تابستان مطرح شده بود. با این حال، طبق آخرین به‌روزرسانی از خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، خوزه فلیکس دیاز، احتمال تمدید قرارداد مودریچ با رئال برای یک فصل دیگر "به طور فزاینده‌ای زیاد" شده است. به نظر می‌رسد که مودریچ در 38 سالگی در اواخر دوران حرفه‌ای خودش قرار دارد و ترجیح می‌دهد به جای انتقال به MLS یا حتی باشگاه سابق خود دینامو زاگرب، یک فصل دیگر در پایتخت اسپانیا بماند.

فرصتی عالی برای جوانان رئال مادرید

با توجه به تداوم حضور تونی کروس و احتمال ماندن مودریچ، این اتفاق می‌تواند خبر بسیار خوبی برای رئال مادرید باشد. در حالی که این زوج باتجربه ممکن است در فصل آینده بازی‌های زیادی انجام ندهند، اما صرف حضور آنها در رختکن و انتقال دانش و تجربه ارزشمندشان به نسل جوان، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. جوانانی مانند جود بلینگام، براهیم دیاز و آردا گولر می‌توانند به خوبی از حضور در کنار این اسطوره‌ها بهره کافی را ببرند و از آنها نکات فنی و اخلاقی فراوانی یاد بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟