Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@20:30:56 GMT

رئیس ترابزون‌اسپور: اکنون هیچ درآمدی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۷۱۶۳

رئیس ترابزون‌اسپور: اکنون هیچ درآمدی نداریم

رئیس ترابزون‌اسپور شرایط این روزهای تیمش را در دوره شیوع ویروس کرونا در ترکیه توصیف کرد.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، احمد آقااوغلو اظهار داشت: در یک ماه اخیر هیچگونه درآمدی نداشتیم. وقتی بازی برگزار نمی‌شود خبری از فروش بلیت و محصولات باشگاه نیست و از درآمدهای فدراسیون فوتبال هم محروم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این واقعیتی است که قابل چشم‌پوشی نیست.

 

رئیس تیم ترابزون‌اسپور ادامه داد: شاهد یک روند نامشخص هستیم و هیچکسی نمی‌تواند به طور طبیعی چیزی بگوید. انتظار ما این است که از اواسط ماه آینده میلادی اوضاع به حالت عادی بازگردد. راه‌حل این است که بیشتر در خانه بمانیم تا این شرایط هر چه زودتر به پایان رسد. اگر بتوانیم از ماه ژوئن رقابت‌ها را شروع کنیم با خسارت اقتصادی 3 ماهه مواجه هستیم. فکر می‌کنم ترکیه زودتر از همه از شر این ویروس خلاص شود. من روی آمریکا یا دیگر کشورها حساب نمی‌کنم.

 

به نوشته روزنامه فاناتیک ترکیه، وی درباره طرح برخی‌ها در ترکیه مبنی بر برگزاری سایر بازی‌های باقی‌مانده سوپرلیگ این کشور به صورت پلی‌آف گفت: این یک طرح خنده‌دار است و نمی‌دانم چه کسی آن را پیشنهاد داد. ما فقط 8 بازی تا پایان فصل پیش‌رو داریم.

 

تیم ترابزون‌اسپور با در اختیار داشتن مجید حسینی صدرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه است.

ترابزون ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترابزون ترکیه ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) از تصمیم کشور خود برای ادامه عملیات ضدتروریستی در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه روسیا الیوم، رئیس جمهوری ترکیه در آنکارا طی سخنانی خطاب به ملت این کشور، گفت: وقتی زمان و ساعتش فرا برسد، ما قطعاً کارهای ناتمام خود را در سوریه به پایان می رسانیم.

اردوغان در ادامه به اهمیت مبارزه قاطعانه با تروریسم و گروه موسوم به «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) اشاره و تاکید کرد: در دوره آتی به گروه تجزیه‌طلب که فضای مانور آن در نتیجه عملیات‌ ما در عراق و سوریه تنگ شده است، ضربه بزرگی خواهیم زد.

وی افزود: می‌خواهم موضوع مشخص شود. تا زمانی که پ‌.ک.‌ک در عراق و سوریه حضور داشته باشد ما یه هیچ وجه احساس امنیت نمی کنیم.

رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه تروریست‌ها در کوه‌های قندیل و شمال سوریه از هر فرصتی علیه ترکیه و شهروندان این کشور استفاده می کنند، تصریح کرد: هیچ کشوری این موضوع را نمی پذیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت، ستاره والیبال ایران، آلانیا اسپور را ترک نمی کند
  • جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران ویژه است
  • طرح فجرانه کالابرگ تا جمعه تمدید شد
  • آمریکا: اقدامات اسرائیل در رفح همچون پیش درآمدی برای عملیات نظامی بزرگتر است
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه با حسین امیرعبداللهیان
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد