Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:45:41 GMT

مهر خیران استان فارس مرهمی برای بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۷۸۶۲

مهر خیران استان فارس مرهمی برای بیماران کرونایی

مردم نیک‌اندیش استان فارس با کمک ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی خود به یاری بیماران کرونایی شتافتند. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در سختی‌های دردناک، گاه عطر مهربانی می‌وزد و خیرانی نیکوکار آستین بالا می‌زنند، بخشی از هزینه یک بیمار صعب العلاج، تجهیز یک مرکز درمانی به تجهیزات پزشکی و یا ساخت یک درمانگاه را تقبل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه بسیار انسان‌های شریفی که از داشته‌هایی که خداوند به آنان ارزانی کرده است در راه رضای او می‌گذرند تا موجب راحتی و تسکین درد‌های همنوعان شوند.

دست‌های مهربان و پرسخاوت در دیار ما کم نیست و نیک اندیشان سلامت با اقدام خیرخواهانه خود در زمینه‌های درمان، به ارائه کیفی‌ترین خدمات به بیماران می‌پردازند.

مجمع خیرین تامین سلامت فارس یکی از موثرترین نهاد‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است که از سال 1382 فعالیت خود را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، مراکز خیریه سلامت و نیک اندیشان عرصه سلامت آغاز کرده است.

رویکرد مجمع خیرین تامین سلامت، جذب خیرین و جلب حمایت‌ها و اعتماد عمومی به فعالیت‌ها و اقدامات این مجموعه خیریه است که علاوه بر انجام مطالعات و اقدامات حمایتی از بیماران، این مجموعه تلاش خود را برای احداث، تکمیل مراکر درمانی در نقاط مختلف استان معطوف داشته است.

از این رو، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به عنوان بهترین راه برای فعالیت‌های خیرخواهانه و مشارکت مردمی بهترین گزینه برای تحقق امور خیر به شمار می‌رود.

درخواست امام جمعه اهل سنت ارومیه از خیران برای تامین نیازهای ضروری مستمندانراه‌اندازی تخت‌های ICU توسط خیران در گیلان؛ برای ریشه‌کنی کرونا در خانه بمانیماستاد خیراندیش: لزوم تدام هم‌اندیشی اساتید طب سنتی برای ارائه راهکار مشترک درمانی کرونا

نیک اندیشان سلامت بی‌هیچ چشم داشتی در مسیر سلامت جامعه و کاهش آلام بیماران نیازمند قدم خیر برمی‌دارند و خیران و افراد نیکوکار باری دیگر در این بحران و شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا یاری رسان مردم هستند.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با بیان اینکه مشارکت همگانی خیرین جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به 5 میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است، گفت: این کمک‌ها به تهیه تجهیزات پزشکی و اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا اختصاص داده شد.

علی اکبر رامجردی با اشاره به نیاز مدیریت هماهنگ و یکپارچه برای مهار کرونا، گفت: این کمک‌ها تاکنون صرف خرید تجهیزات پزشکی و ملزومات پیشگیرانه شامل 7 دستگاه تنفس مصنوعی، 17510 لباس ایزوله و عینک محافظ جهت کادر درمان، 14820 ملحفه و لباس یکبار مصرف بیمارستانی، 3785 گان و لباس اتاق عمل، 112 هزار ماسک، 150 متر ملحفه تترون و 8 دستگاه مایکروفر شده است.

وی بیان کرد: سایر فعالیت‌ها نظیر ضدعفونی اماکن عمومی، توزیع ماسک بین پاکبانان نیز از جمله دیگر کار‌های بوده که در راستای مبارزه با کرونا به همت خیرین انجام شده است.

رامجردی تصریح کرد: شماره حساب 240147145 و شماره کارت 5894637000044799 بانک رفاه به نام مجمع خیرین تأمین سلامت فارس آماده جمع‌آوری کمک‌های نیک اندیشان فارسی است.

انتهای پیام/ ت

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیک اندیشان مجمع خیرین کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر