Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلایل عجیبی در پس عدم تمدید قرارداد مانوئل نویر با باشگاه بایرن مونیخ وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرغم مطرح شدن اخبار فراوان در هفته های اخیر، هنوز مانوئل نویر و باشگاه بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و اختلافاتی بین طرفین وجود دارد. نشریه بیلد امروز در گزارشی از موارد اختلاف باشگاه و کاپیتان برای تمدید قرارداد پرده برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای این نشریه مانوئل نویر خواستار تمدید قرارداد به مدت پنج سال و تا سال ۲۰۲۵ با حقوق سالانه بیش از ۲۰ میلیون یورو است. اما باشگاه بایرن مونیخ علاقمند است قرارداد مانوئل نویر تا سال ۲۰۲۳ و با یک سال تمدید احتمالی در صورت رضایت طرفین از ادامه همکاری تمدید شود.

اما دلیل این درخواست هنگفت از سوی مانو‌ئل نویر نارضایتی او از دستمزد بالای دیگر بازیکنان است. در رختکن بایرن مونیخ اخباری در مورد حقوق بالای بازیکنان آمده از لالیگا از جمله لوکاس هرناندز و فیلیپ کوتینیو وجود داشته و بازیکنان معتقدند آنها دستمزدی بالای ۲۰ میلیون یورو از بایرن مونیخ دریاقت می کنند. به همین دلیل بازیکنان باتجربه بایرن از جمله مانوئل نویر معتقدند آنها نیز لایق دریافت چنین مبالغی سنگینی هستند.

مانوئل نویر همچنین نگران است شایعاتی که در مورد قرارداد الکساندر نوبل، دروازه بان جوان فصل بعد بایرن مونیخ وجود دارد حقیقت داشته باشد. اخبار حاکی از گنجانده شدن بندی مبنی بر حضور در ترکیب حداقل بر تعداد بازی های مشخص در قرارداد نوبل وجود دارد و مانو‌ئل نویر تصور می کند ممکن است این بند او را از تمدید قزرارداد در سال آخر و همچنین پاداش های در نظر گرفته شده محروم سازد. به همین دلایل هنوز طرفین در مورد تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مانوئل نویر بایرن مونیخ الکساندر نوبل بایرن مونیخ مانوئل نویر تمدید قرارداد مانوئل نویر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)

هری کین موفق شد گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا