Web Analytics Made Easy - Statcounter

با موافقت اعضای شورای اسلامی زرین شهر اجاره‌ بهای کلیه اماکن و واحدهای اجاره ای شهرداری در مدت تعطیلی و هم چنین بخشودگی عوارض کسب و پیشه دو ماه همه مغازه های زرین شهر تصویب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام مجید سبکتکین با بیان اینکه مردم، خیرین و نهادهای خدمت رسان همچون شهرداری با شیوع ویروس کرونا با نگاهی جهادی به میدان آمدند تا بحران کرونا تبدیل به یک فاجعه نشود، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر زرین شهر از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در کشور نگاه ویژه ای به تهیه و تدوین برنامه ای تأثیرگذار جهت مقابله با این ویروس داشتند تا آرامش، امنیت و سلامت شهروندان با خطر مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه حفظ سلامت و امنیت مردم، حاصل ایثار و رشادت و مجاهدت‌های کادر درمانی و نیروهای خدمات شهری است، افزود: در هفته های اخیر شهردار زرین شهر، کارگران و پرسنل خدوم شهرداری به ویژه کارگران غیرتمند معاونت خدمات شهری شهرداری زرین شهر نیز در کنار پزشکان، پرستاران و کادر درمان در صف نخست این مبارزه ایستاده و در این مسیر خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کردند.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه شوراها در تمامی سطوح معتمد مردم هستند و بر همین اساس در برهه های مختلف تلاش های ویژه ای را در خصوص حل مشکلات پیش روی آنان انجام داده اند، تصریح کرد: یکی از راهکارهای ارائه شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال محدودیت فعالیت اصناف غیر ضرور بود از طرفی برخی اماکن استیجاری شهرداری تعطیل شدند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

وی با بیان اینکه قطعاً شکست کرونا نیازمند عزم ملی، مشارکت و همدلی مردم و مسئولان است، ادامه داد: با اعمال محدودیت‌ها برخی نگرانی ها از پیامدهای اقتصادی این تصمیم برای شهروندان به وجود آمد، از این رو شهرداری زرین شهر لایحه بخشودگی دو ماهه عوارض کسب و پیشه و همچنین بخشودگی و ارائه تخفیف کرایه مستأجران این نهاد در مدت تعطیلی را به شورای اسلامی زرین شهر تقدیم کرد.

سبکتکین با اشاره به حمایت شورای اسلامی زرین شهر از اصناف و مستأجران شهرداری آسیب دیده از بحران کرونا ویروس، اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی زرین شهر هم با در نظر این مهم که در مسیر مقابله با شیوع کرونا این افراد نباید دچار مشکل شوند بنابراین این پیشنهاد را تصویب کردند و این موضوع عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای اسلامی زرین شهر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر میرآباد اظهار کرد: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، مردمانی نظیر مردم این شهرستان وجود ندارد و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه تأسیس نهاد مردمی شوراها یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند، گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رأی مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خضری با تاکید به تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان اجرایی در شهرستان در جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و گره‌گشائی از مشکلات مردم ادامه داد: تعامل سازنده به یقین راه‌گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم کند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در این دوره شورا نظیر آغاز احداث کمربندی، روکش آسفالت خیابان امام، ساماندهی پارک راهیان نور، زیباسازی شهر و نصب دوربین‌های پایشی گفت: امیدواریم در زمان باقیمانده کارهای نیمه‌تمام به اتمام برسد و پروژه‌های دیگری که ضروری است، شروع شود.

خضری خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها می‌خواهیم که نسبت به نقش نظارتی خود به عنوان وظیفه اصلی اهتمام جدی داشته باشند و شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند، بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

کد خبر 749039

دیگر خبرها

  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی