Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@15:42:57 GMT

۵ روش تشخیص ماسک استاندارد از ماسک تقلبی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۸۴۹۵

۵ روش تشخیص ماسک استاندارد از ماسک تقلبی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

داشتن توانایی شناختن ماسک اصلی از ماسک تقلبی و ناکارآمد در برابر ویروس کرونا و ذرات معلق، می‌تواند به حفظ جان شما با انتخاب ماسک درست و اصل کمک کند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، داشتن توانایی شناختن ماسک اصلی از ماسک تقلبی و ناکارآمد در برابر ویروس کرونا و ذرات معلق می‌تواند به حفظ جان شما با انتخاب ماسک درست و اصل کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ساده‌ترین راه‌های تشخیص ماسک تقلبی از نوع اصل آن فوت کردن به سمت یک شعله خرد است زمانی که ماسک را بر صورت دارید. در صورتی که شعله خاموش شد ماسک نفوذپذیر و تقلبی است و در غیر این‌ صورت می توانید به آن ماسک اعتماد بیشتری داشته باشید تا مانع ورود ذرات معلق به سمت دهان و مجرای تنفسی شما باشد.

‏اگر ماسک با مشخصات استاندارد‌ نیافتید از ماسک‌های پارچه‌ای استفاده کنید. مزیت ماسک‌های پارچه‌ای به ماسک‌های غیر استاندارد این است که میتوانید آن‌ها را بشویید و چندین بار استفاده کنید. اگر آن‌ها را چندلایه بدوزید و با تعبیه شکافی امکان قرار دادن لایه محافظ یا یک برگ دستمال‌کاغذی در آن ‏را فراهم آورید هم، به ضریب محافظت آن بسیار افزوده می‌شود.

انتهای پیام/4145/

منبع: آنا

کلیدواژه: ماسک کرونا کرونا نگیریم ماسک تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، شرکت ماهواره‌ای «اس‌ای‌اس» (SES) برای رقابت بهتر با ماهواره‌های استارلینک شرکت فضایی اسپیس‌ایکس، شرکت ماهواره‌ای اینتل‌ست را سال آینده به قیمت ۳.۱ میلیارد دلار خریداری می‌کند.

این دو شرکت به تازگی اعلام کردند که اس‌ای‌اس مستقر در لوکزامبورگ، شرکت چندملیتی اینتل‌ست مستقر در ویرجینیا را طبق قرارداد منعقده شده خریداری می‌کند و انتظار می‌رود این قرارداد نهایتا سال آینده اجرا شود.

شرکت اس‌ای‌اس خدمات ماهواره‌ای خود را به سازما‌‌‌ن‌های دولتی، کانال‌های تلویزیونی، ایستگاه‌های رادیویی و همچنین به مخاطبان خصوصی در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

عادل الصالح، مدیر عامل این شرکت با ارائه توضیحاتی شرح داد: در صنعت ارتباطات ماهواره‌ای رو به توسعه و رقابتی، این معامله شبکه فضایی چند مداری، مجموعه طیف، زیرساخت‌های زمینی در سراسر جهان، قابلیت‌های عرضه به بازار و مشخصات مالی ما را گسترش می دهد.

هر دو شرکت، ماهواره‌های ارتباطی را در مدار زمین ایستا، که در ۲۲۲۳۶ مایل (۳۵۷۸۵ کیلومتر) بالای زمین قرار دارد، مستقر می‌کنند. اس‌ای‌اس یک صورت فلکی ماهواره‌ای را نیز در مدار متوسط زمین در ارتفاع حدود ۸ هزار کیلومتری مستقر کرده، با این حال رقابت شدیدتری برای خدمات ارائه شده توسط ماهواره‌های اینترنتی وجود دارد، به ویژه اینکه استارلینک در مدار پایینی زمین قرار گرفته است.

طبق این توافق، اس‌ای‌اس سهام شرکت اینتل‌ست را خریداری کرده و به این ترتیب به یکی از بزرگترین شرکت‌های ماهواره در جهان تبدیل می‌شود. این توافق نشان از اهمیت رقابت و رشد در صنعت ماهواره‌ای دارد و می‌تواند منجر به بهبود خدمات و پوشش ماهواره‌ای در سراسر دنیا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مفاهیم: فلر یا شرارهٔ منحرف کننده در هواپیماهای جنگنده چیست؟
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • هوای کلانشهر اصفهان پاک است
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور پاک است
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • هوای اصفهان سالم است
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود