Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از نشنال نوشت: فهرست نامزدهای اولیه جایزه کتاب داستانی سیاسی «جورج اورول» سال ۲۰۲۰ درحالی اعلام شد که نویسندگان زن بخش اعظمی از آن را به خود اختصاص داده‌اند. «اردک‌ها، نیوبری‌پرت» اثر «لوسی المان» کتابی با سبک جریان سیال ذهن که از زبان زنی میانسال اهل «اوهایو» روایت می‌شود، «دختر، زن، دیگر» نوشته «برناردین اوارسیتو» که به عنوان برنده جایزه بوکر انتخابی شد، «بهشت، خانه من» نوشته «اتیکا لاک» ، از جمله  نامزدهای اولیه جایزه ۳ هزار پوندی این دوره از جایزه بهترین کتاب داستانی سیاسی «جورج اورول» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ کتاب  از ۱۳ اثر فهرست اولیه کتاب داستانی سیاسی «جورج اورل» به نویسندگان زن تعلق دارد.

«بهار» به قلم «الی اسمیت»، «مسافران» اثر «رجینا پورتر»، «دختر» نوشته «ادنا اوبرین»، «سفر به «کاله» در زمانی معمولی» نوشته «جیمز میک»، «مردی که همه چیز را دید» اثر  «دبورا لوی»، «مدرسه توپکا» نوشته «بن لرنر»، «فک شکسته شده» به قلم «مینولی سالگادو»، «این بهشت» نوشته «روبی کولینگ»، «دیوار» نوشته «جان لنچستر» و «پسران نیکل» نوشته «کولسون وایتهد» دیگر آثار حاضر در این فهرست هستند.

فهرست نامزدهای نهایی در اواسط ماه «می» اعلام خواهد شد.

این جایزه که در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شده‌، سالانه به نویسندگانی تعلق می‌گیرد که با آثارشان به آرمان‌های «جورج اورول» نزدیک‌ترند. هدف نویسنده رمان «۱۹۸۴» تبدیل کردن ادبیات سیاسی به اثری هنری بود.

کد خبر 500036

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جورج اورول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱