Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذر زمان و پیچیدگی اوضاع ایتالیا، ظاهراً کریس رونالدو از آپارتمان‌نشینی خسته شده و به فکر تغییر اساسی افتاده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرنطینه قرنطینه و قرنطینه. این تنها کاری است که مردم دنیا برای نجات جان خود در روز‌های کرونایی باید انجام دهند. حبس شدن در خانه باعث شده به یک ماه کشیده شود و طبیعتاً کلافگی از این اتفاق طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلافگی، اما برای مردم عادی و ستاره‌ای به نام کریس رونالدو متفاوت است. اگر مردم عادی راهی برای تغییر شرایط قرنطینه‌ای خود ندارند، آقای سوپراستار با یک اراده کوچک همه چیز را عوض می‌کند.

خسته از آپارتمان
کریس وقتی دوران قرنطینه را خواست آغاز کند به پرتغال رفت تا برای این مدت در زادگاهش کنار مادر خود که سکته کرده بود و در بیمارستان حضور داشت وقت بگذارد. او در آپارتمانی لاکچری که منظره‌اش رو به اقیانوس اطلس بود و امکانات خوبی هم داشت کنار خانواده قرنطینه را گذراند. با گذر زمان و پیچیدگی اوضاع ایتالیا، ظاهراً کریس از آپارتمان‌نشینی خسته شده و به فکر تغییر اساسی افتاده است.

اجاره هفتگی ویلای ۳۵۰۰ پوندی
کریس برای اینکه راحت‌تر بتواند زندگی کند و تمرینات اختصاصی‌اش را در فضای مناسب با امکانات بیشتر انجام دهد تصمیم گرفت از خانه‌اش در منطقه فونچال مادیرا بیرون بزند. او ویلایی را در منطقه خوش آب و هوای کانیکال اجاره کرد و خانواده‌اش را با خود به آنجا برد تا راحت‌تر دوران قرنطینه را سپری کنند. از قرار معلوم اجاره هفتگی این ویلا ۳۵۰۰ پوند است.

امکانات لاکچری
این خانه ویلایی آنقدر بزرگ و مجهز است که کریس و جورجینا به همراه فرزندان را به زندگی راحتی سوق دهد. استخر بزرگ، سالن بیلیارد، باشگاه خانگی و شش اتاق خواب از جمله امکانات این خانه است. البته کریس می‌تواند از محوطه بیرونی ویلا برای پیاده‌روی و دویدن هم استفاده کند. ضمن اینکه جورجینا هم می‌تواند فرزندانش را بیرون ببرد و بگرداند.

بازگشت به ایتالیا؟
اگرچه اوضاع کرونا در ایتالیا چندان تعریفی نیست، اما شنیده شده باشگاه یوونتوس از بازیکنان خارجی خود خواسته تا برای روز دوشنبه به تورین بیایند. اگر این خبر صحت داشته باشد آن‌وقت کریس خانه را در اختیار همسر و فرزندانش قرار خواهد داد و تنها به ایتالیا بازخواهد گشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو ویروس کرونا یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دیگر خبرها

  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم