Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:07:56 GMT

عملکرد درخشان شمشیربازان اردبیل در سال 98

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۹۳۱۴

عملکرد درخشان شمشیربازان اردبیل در سال 98

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت : در سال گذشته شمشیربازان استان اردبیل در رقابت های مختلف 3مدال طلا ، 6 مدال نقره و 7مدال برنز کسب کردند .

به گزارش برنا،رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت : هیات شمشیربازی استان اردبیل در سال گذشته درادامه روند رو به رشد و پیشرفت خود روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست همچون سال های قبل افتخارات متعددی را برای استان کسب کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیات علارغم اینکه سال سختی را در مالی و تجهیزات داشته ولی با تلاش مدیران و هیات رئیسه و رئیس هیات حداقل امکانات را برای ورزشکاران مهیا کرد .

او ادامه داد: هیات شمشربازی اردبیل از آغازین روزهای سال 98 کار خود را با افتخار آفرینی آغاز کرد و توانست باکسب مقام نائب قهرمانی لیگ برتر شمشیربازی باشگاه های کشور در اسلحه اپه و مقام سومی در اسلحه فلوره سال ورزشی خود را با افتخار آغاز کند . رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل با اشاره به حوزه قهرمانی خاطرنشان کرد :کسب 2 عنوان اولی ، 3 عنوان دومی و 2 عنوان سومی در مسابقات انتخابی تیم ملی ، کسب یک مدال طلا و 2 مدال نقره و یک مدال برنز در مسابقات قهرمانی جوانان کشور ، کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز از مسابقات المپیاد استعداد های برتر، کسب عنوان نائب قهرمانی جدول قهرمان قهرمانان مجموع 3 اسلحه و سومی جدول توزیع مدال جوانان کشور و کسب 2 مدال برنز مسابقات اپه بزرگسالان کشور از اهم افتخارات حوزه قهرمانی به شمار می رود . صباغی با بیان اینکه در حوزه آموزش و استعدادیابی نیز 8 اردوی استعدادیابی در 2 بخش دختران و پسران برگزار شد اظهار کرد :در سال 98 کلاس مربیگری درجه 3 اسلحه سابر به میزبانی اردبیل با شرکت 7 استان برگزار شد . همچنین صادق آرامش اصل به عنوان مدرس در دوره آموزش مربیگری در جه 3 اسلحه اپه استان همدان حضور داشت . او افزود : درسال گذشته صادق آرامش اصل بعنوان مربی تیم های ملی زیر 23 سال و بزرگسالان انتخاب شد . همچنین 11 بازیکن و مربی در قالب 45 مورد به اردوی تیم های ملی دعوت شدند . رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل با اشاره اقدامات اداری و عناوین تشکیلاتی بیان کرد : کسب عنوان هیات برترو چهارم کشور در سال ها ی96 و 97 و کسب عنوان دوم هیات های ورزشی استان در سال های 96و 97 از جمله افتخارات دیگر است . صباغی گفت : در حال حاضر در لیگ برتر مسابقات 97- 98 نماینده استان اردبیل در پایان هفته سوم در رده سوم اسلحه اپه قرار دارد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدال برنز یک مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن

به گزارش خبرگزاری مهر، قابت های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.

دراین روز از رقابت ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت ها کنار رفت اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر شکست خورد و به کار خود پایان داد.

عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:

جدول ۶۴ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان)
محمد رهبری ۷ - ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)

جدول ۳۲ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۷ انور ایلدریم (ترکیه)

جدول ۱۶ نفره
* علی پاکدامن ۱۴ - ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)

محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهرارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.

جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

* علی پاکدامن: جایگاه ۹
* محمد رهبری: ۳۴
* محمد فتوحی:۸۶
* فرزاد باهرارسباران: ۱۰۱

کد خبر 6097847

دیگر خبرها

  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است