Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@16:23:28 GMT

تاکنون ۱۰۱۰ کاشانی به کرونا مبتلا شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۹۳۶۸

تاکنون ۱۰۱۰ کاشانی به کرونا مبتلا شده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون نتیجه تست کرونای یک هزار و ۱۰ نفر در کاشان مثبت بوده و جواب آزمایش تست ۵۹۲ بیمار حاد تنفسی در خصوص کرونا منفی بوده است.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه تا کنون  دو هزار و ۹۱ بیمار حاد تنفسی از بیمارستان‌های منطقه کاشان ترخیص شده‌اند، اظهار کرد: ۱۹۶ بیمار حاد تنفسی کرونا نیز در دو بیمارستان بهشتی کاشان و آران‌وبیدگل بستری و تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توضیح اینکه از اسفند ماه تا کنون در منطقه کاشان و آران‌وبیدگل تست کرونای یک هزار و ۱۰ نفر بیمار حاد تنفسی کرونا مثبت بوده است، ادامه داد: نتیجه تست ۵۹۲ نفر نیز منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷ هزار و ۲۰۰ نفر بیمار حاد تنفسی از اسفند ماه تا کنون در منطقه کاشان و آران‌وبیدگل در درمانگاه‌های سراسری حوزه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های این دو شهر خدمات دریافت کرده اند.

کد خبر 418283

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی کاشان آمار کاشان کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمار حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان

هوای سه شهر خوزستان روز دوشنبه طبق آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور در وضعیت خطرناک تنفسی قرار گرفت و پیرو این آلودگی، مدارس چهار شهرستان استان غیرحضوری شد.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست