Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@23:50:42 GMT

قابلیت جالبی که اپل به کاربران می دهد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۹۴۱۲

قابلیت جالبی که اپل به کاربران می دهد

گفته می‌شود اپل قصد دارد با افزودن قابلیت جدیدی به سیستم عامل ios ۱۴ امکان تست اپلیکیشن‌های مورد نظر کاربران را پیش از دانلود و نصب آن فراهم کند. به گزارش پول نیوز،بر اساس گزارشی که در وب‌سایت 9to5Mac آمده است، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری با تهیه و انتشار گزارش اختصاصی از قابلیت جدیدی که احتمالاً به این سیستم عامل اضافه خواهد شد، سخن گفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آنها، اپل تصمیم گرفته است در نسخه بعدی سیستم‌عامل موبایلی خود یعنی آی او اس ۱۴ به کاربران این امکان را بدهد تا بتوانند در قسمتی از فروشگاه اپ استور اپل اپلیکیشن های مورد نظر خود را قبل از دانلود و نصب، تست و امتحان کنند.
به نظر می‌رسد که امکان انجام این کار از طریق اسکن کردن QR code و به لطف API جدید به کار رفته در نسخه جدید این سیستم عامل در اختیار کاربران آیفون قرار داده می شود.
بر اساس این گزارش، اپل هم اکنون در حال تست و آزمایش قابلیت مذکور با اپلیکیشن‌های  OpenTable ،Yelp ،DoorDash ،PS4، Second Screen و یوتیوب است.
به گفته بسیاری از کارشناسان، این قابلیت جدید در iOS ۱۴ شباهت زیادی به امکان slices سیستم عامل اندروید دارد که بخش هایی از اپلیکیشن در نتایج جست‌وجو و همچنین در دستیار صوتی گوگل اسیستنت به نمایش درمی آید.
همچنین قابلیت دیگری در اندروید وجود دارد که  Instant Apps نامیده می شود و به کاربران این امکان را می دهد در صورت تمایل بر روی لینک یک اپلیکیشن کلیک کنند تا نسخه سبک و لایت آن بارگذاری و نمایش داده شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کاربران آیفون اپل سیستم عامل اپلیکیشن دانلود سیستم عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!

آرون بروکس در مصاحبه جدید خود از ایرانی‌ها درخواست جالبی کرد.

طرفداری | آرون بروکس نماینده آمریکا در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2024 است.

آرون بروکس فردی است که موفق به شکست دیوید تیلور در انتخابی کشتی آمریکا شد. بروکس، پدیده 23 ساله کشتی آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود صحبت‌های جالبی را انجام داده است. 

آرون بروکس که در مورد حمله ایرانیان به صفحه اینستاگرام دیوید تیلور پس از شکست حسن یزدانی شنیده بود، به این موضوع نگاهی کنایه‌آمیز داشت و گفت:

کشتی‌دوستان ایرانی به زودی شما را می‌بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید.

بروکس در مورد رقبای خود (یزدانی و قاسم‌پور) گفت:

من نمی‌دانستم کامران و حسن با هم کشتی دارند، مگر آسیب دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آنها می‌گویم موفق باشید!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی