Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی حال حاضر لیگ دسته اولی دو فصل قبل‌تر به ستاره خط دفاعی تیمش برابر پرسپولیس تبدیل شده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی که در این فصل اولین تجربه سرمربیگری خود را روی نیمکت گل ریحان البرز پشت سر می‌گذارد، به عنوان یکی از مدافعان موفق در فوتبال ایران سابقه خوبی از خود به جا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فصل هفدهم و در ترکیب نفت تهران با نمایشی موفق برای پرسپولیس مانع از شکست تیمش شده بود تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای دستیابی به دروازه این تیم به دردسر بزرگی بیفتند.

پرسپولیس که برای دسترسی به دروازه نفت تهران با هدایت افاضلی به مشکل برخورده بود، در یکی از حملات خود صاحب ضربه ایستگاهی می‌شود که یارگیری دو مدافع با یکدیگر در نهایت باعث درگیری بین آنها می‌شود. محمد نصرتی که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، در این صحنه با مدافع شمالی سرخ‌ها به شدت برخورد می‌کند و در نهایت داور مانع از شدت گرفتن درگیری‌ها شد.

محمد نصرتی در آن مقطع در توضیح این صحنه مدعی شد که شجاع انتظار داشته بدون دردسر به او اجازه گلزنی داده شود. خلیل زاده هم که ید طولایی در این درگیری‌ها دارد، ادعا کرد که در محوطه جریمه با لگد این بازیکن مواجه شده است.

نفت تهران در نهایت در آن فصل راهی لیگ دسته اول شد و در ادامه نیز به طور کامل منحل شد. نصرتی نیز این روزها در اولین سال مربیگری‌اش شرایط خوبی را در گل ریحان تجربه می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل ریحان البرز محمد نصرتی پرسپولیس تهران دسته یک شجاع خلیل زاده گل ریحان البرز محمد نصرتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس