Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ژاپن در مسکو در تماس تلفنی سفیر ایران ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان ایرانی بر اثر ابتلا به کرونا، تلاش‌های ایران در مبارزه با این ویروس را مورد تحسین قرار داد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس٬ کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در گفتگوی تلفنی با «تویوهیسا کودزوکی» سفیر ژاپن در مسکو  ضمن قدردانی از حمایت ژاپن از مبارزه ایران با کرونا، تروریسم بهداشتی علیه ایران، آخرین اقدامات صورت گرفته توسط جمهوری اسلامی برای مبارزه با این پدیده شوم و سنگ اندازی آمریکا در مسیر تلاش جهانی برای مبارزه با کرونا را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران در این گفتگو به تروریسم بهداشتی علیه ایران و تحریم‌های گسترده ایالات متحده آمریکا علیه ملت ایران به خصوص مانع تراشی‌های متعدد در ارسال کمک‌های دارویی و پزشکی به ایران به منظور مبارزه با کرونا پرداخت.‌

جلالی همچنین از کمک‌های بشردوستانه ژاپن به ایران تشکر کرد.

در این گفتگو سفیر ژاپن ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان ایرانی، عزم و تلاش‌های ایران در مبارزه با کرونا را مورد تحسین قرار داد. 

 طرفین همچنین در خصوص تحولات خاورمیانه و آخرین وضعیت در سوریه، عراق، لیبی و یمن رایزنی کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا روسیه ژاپن جمهوری اسلامی ایران مبارزه با کرونا سفیر ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در بازدید از مزارع گندم دهستان مرگور ارومیه گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار علیه علف‌های هرز سمپاشی انجام شده است.

علی دیانتی افزود: گندم کاران باتوجه به شرایط آب و هوایی روز‌های آتی و احتمال شکل گیری اپیدمی بیماری زنگ و خسارت به محصول گندم، هشدار به مبارزه با این بیماری را جدی بگیرند.

وی با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری‌های برگی غلات هشدار داد.

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ضمن توصیه به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری تاکید کرد: با توجه به وزش باد و بارندگی روز‌های آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری‌های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماری‌ها با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

دیانتی اضافه کرد: کنترل علف‌های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف‌های هرز به کشاورزان آموزش و توصیه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • سمپاشی مزارع گندم ارومیه علیه سن غلات و علفهای هرز
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود