Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون هندبال با توجه به شیوع کرونا پایان لیگ برتر ۹۸ را اعلام و تیم‌های اول تا چهارم را نیز معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل در مورد اتمام لیگ برتر هندبال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و اتفاقات پیش آمده به دلیل شیوع کرونا بعد از صحبت با مدیرعاملان باشگاه‌ها، هیات مدیره فدراسیون و اعضای کمیته مسابقات در خصوص لیگ های برتر و دسته یک تصمیماتی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه علی رغم تلاش تیم پزشکی در ایران و جهان هنوز این ویروس تحت کنترل در نیامده و ماه رمضان و مسابات قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان را نیز در پیش داریم ادامه لیگ انجام شدنی نیست. ادامه آن ریسک زیادی برای بازیکنان، خانواده آن‌ها، داوران و عوامل برگزاری دارد. 

وی گفت: به خاطر ارج نهادن به باشگاه‌ها که هفته‌های زیادی در کوران مسابقات بودند مقام‌های اول تا چهارم مشخص شد. مس کرمان با ۲۰ امتیاز، شاملی کازرون با ۱۶ امتیاز و ذوب آهن اصفهان و سپاهان میز با ۱۴ امتیاز به ترتیب اول تا چهارم شدند. 

رییس فدراسیون هندبال افزود: برای باشگاه‌های اآسیا نیز ایران دو سهمیه دارد که کرمان و کازرون به عنوان تیم‌های اول و دوم به این مسابقات معرفی می شوند و در صورت نرفتن اولویت با ذوب آهن و سپاهان است. 

او در مورد قراردادهای بازیکنان با توجه به پایان لیگ برتر ۹۸ گفت: چون یک شب مانده به مسابقات هفته ۱۴ را کنسل کردیم عملا ۱۴ هفته برگزار شده حساب می شود. ۱۸ مسابقه بوده و تنها ۴ مسابقه مانده بود. با مدیر عاملان صحبت کردیم و اکثرا نظر مثببت داشتند. سقف قراردادهای هندبال نسبت به سایر رشته‌های توپی پایین است و به همین دلیل مدیران شرایط را درک کرده‌اند. سعی کردیم که در یک فضای دوستانه تعامل بین بازیکنان و باشگاه‌ها فراهم شود تا با توجه به مشکلاتی که به وجود آمده و کسی هم مقصر نیست موضوع حل و فصل شود. باشگاه‌ها وضعیت را درک کنند و بازیکنان نیز متقابلا تعامل داشته باشند تا در یک فضای منطقی موضوع حل شود. 

وی در خصوص سقوط تیم‌ها به دسته یک گفت: با توجه به شرایط ویژه ای که رخ داد هیچ کدام از ۱۱ تیم موجود در لیگ برتر به دسته یک سقوط نخواهد کرد. همچنین ۴ تیم برتر راه یافته به مرحله نیمه نهایی دسته یک نیز می توانند به لیگ برتر راه یابند. اما شرایط پذیرش تیم‌ها در لیگ ۹۹ متفاوت خواهد بود و چند قانون اضافه شده است.

پاکدل خاطر نشان کرد: برای لیگ ۹۹ تیم‌ها تا ۲۱ خرداد زمان دارند تا بدهی های خود را به بازیکنان و فدراسیون تسویه کنند. کسانی که تعهدات خود را تا این زمان انجام دهند مجاز خواهند بود تا در لیگ ۹۹ شرکت کنند. همچنین باشگاه‌ها تا یک مرداد زمان دارند تا ورودی را پرداخت و ضمانت مالی را به فدراسیون تحویل دهند. اگر در مرحله اول باشگاهی تسویه حساب نکند یا در مرحله دوم ورودی و ضمانت مالی به فدراسیون ارائه ندهد کنار گذاشته خواهد شد. 

وی قرعه کشی لیگ برتر سال ۹۹ را مردادماه اعلام کرد و گفت: احتمالا دهه اول یا دوم مرداد قرعه کشی انجام می شود. تیم‌هایی که قوانین را اجرا نکنند از پذیرش آنها معذوریم. همچنین تمامی باشگاه ها باید پروانه کسب اخذ کنند. باید اقدامات لازم برای ثبت باشگاه‌ها را انجام دهند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال باشگاه ها لیگ برتر دسته یک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان