Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@13:50:18 GMT

دستگیری گوشی قاپان منطقه شهرری در تعقیب و گریز پلیسی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۹۵۶۷

حوادث رکنا: 2 گوشی قاپ حرفه ای در تعقیب و گریز پلیسی در شهرری دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علیرضا یوسفوند" رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی اظهار کرد: 24 اسفند ماه سال گذشته ماموران گشت سرکلانتری نهم در حال گشت زنی در محدوده شهر ری بودند به راکب و ترک نشین موتورسیکلتی مشکوک می شوند و پس از عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری هر دو موتورسوار شده و در بازرسی از کوله پشتی آنان شال، سوئی شرت، یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه کشف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه نهم بیان داشت: هر دو متهم که منکر جرم ارتکابی بودند برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار می گیرند.

وی گفت: متهمان که در تحقیقات اولیه در پلیس آگاهی همچنان بر بی گناهی خود اصرار داشتند، در بررسی تلفن همراه آنها مشخص شد تلفن همراه سرقتی بوده و متعلق به یک شهروند خانم است. پس از برقراری تماس با وی، مال باخته اعلام داشت تلفن همراهش به تازگی توسط دو موتورسوار به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی توضیح داد: با دعوت مال باخته و شناسایی چهره متهمان، هر دو موتورسوار که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به جرم ارتکابی و سرقت بیش از 30 فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در محدوده شهرری و دولت آباد اعتراف کردند.

سرهنگ یوسفوند با اشاره به اینکه متهمان چهره شان را با شال و سوئی شرت می پوشاندند، گفت: مال باختگانی که به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای شناسایی متهمان دعوت شده است و تا کنون 26 تن از مال باختگان در مواجهه حضوری موفق به شناسایی متهمان بعنوان سارق اموال خود شدند.

وی در پایان افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به زندان اعزام شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث پلیس جرم سرقت زندان اخبار حوادث تماس دستگیر شهرری موتورسوار تعقیب و گریز پلیسی کرونا فیلم کرونا ویروس عکس ویروس کرونا ویروس کرونا در جهان ایران کرونا در ایران دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

 

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد. یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»