Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:11:16 GMT

مراسم رونمایی از کتاب رنج شیرین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۹۵۸۵

مراسم رونمایی از کتاب رنج شیرین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم حجت الاسلام توانا مدیر دفتر مطالعات، پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی گفت: قسمت اول این کتاب که به تبیین عالمانه بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته؛ از بیانات مقام معظم رهبری در موقعیت‌های مختلف استفاده شده است.

وی افزود: در قسمت دوم؛ بعد از فهم این بیانیه، جایگاه و ظرفیت مساجد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مسجد نسبت به ظرفیت بالایی که بر آن متصور است، حقوقی دارد و باید نسبت به آن احقاق حق شود.

حجت الاسلام توانا در ادامه این مراسم با اشاره به ویژگی‌های این کتاب گفت: مباحث این کتاب به صورت درسنامه بیان شده و خلاصه هر درس به اختصار در آخر هر فصل آمده است. این کتاب در نوع خود بدیع است و تا کنونی چنین کتابی در مورد مساجد با این رویکرد نوشته نشده است.

وی افزود: از ویژگی‌های دیگر این کتاب استفاده از قابلیت (QR Code) جهت افزودن محتوای چندرسانه ای مرتبط با مباحث کتاب است که این امکان را می‌دهد که مطالب بیان شده را ارتقا بخشید.

مدیر دفتر مطالعات، پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی گفت: اسم این کتاب (رنج شیرین) نیز از فرمایشات مقام معظم رهبری اخذ شده است. (رهبر انقلاب: تمجید به‌حق و احساس سرافرازی از دانشگاه به‌معنی آن نیست که به این حد از پیشرفت قانعیم و دانشگاه کنونی عیب و نقص ندارد. نه، ما هنوز عقبیم. ما در جای شایسته‌ی خود در میدان علم نیستیم و در گام دوم، باید به نقطه اوج برسیم. کشور ما از لحاظ علمی پیشرفت نمی‌خواهد، جهش می‌خواهد! و این کاملاً ممکن است، البته پررنج هست، لکن رنج شیرین.)

کتاب «رنج شیرین» روز شنبه ۲۳ فروردین با حضور حجت اسلام نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام توانا مدیر دفتر مطالعات، پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی، حجت الاسلام ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی، سایر معاونین و مدیران این مرکز در مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب برگزار شد.

این کتاب توسط دفتر مطالعات پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهیه شده و در سه هزار نسخه و در تاریخ اول اسفند ۹۸ منتشر شده است.

کد خبر 4897791

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مساجد مرکز رسیدگی به امور مساجد رونمایی کتاب گام دوم انقلاب ویروس کرونا نیمه شعبان شیوع کرونا مهدویت کنفرانس بین المللی امام زمان حضرت مهدی عج سیدهادی خسروشاهی فضای مجازی سال جهش تولید سازمان اوقاف و امور خیریه امام سجاد ع معرفی کتاب مسلمانان شبکه چهار سیما دفتر مطالعات حجت الاسلام رنج شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»