Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون‌های مساجد جنوب فارس با بيش از ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری اقدامات زیادی را برای شکست ویروس کرونا انجام داده است که یکی از این کانون‌های فعال روستایی؛ قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» لارستان است.

خبرگزاری شبستان - لارستان:

 

 

از زمانی که بحث کرونا ویروس در کشور مطرح شد، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این مهمان ناخوانده وارد عمل شدند، جامعه پزشکی نیز با جانفشانی برای حفظ سلامت مردم و جامعه، لقب مدافعان سلامت گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این میان گروه‌های دیگری هم به صورت خودجوش برای سلامت مردم دست به‌کار شدند تا بار دیگر روحیه جهادی را برای نسل امروز معنا کنند. کانون‌های مساجد جنوب فارس نیز با بيش از ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری اقدامات زیادی را برای شکست ویروس کرونا انجام داده است که یکی از این کانون‌های فعال روستایی؛ قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» لارستان است.

 

«محمدابراهیم اخوت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» لارستان یکی از کانون‌های فعال مسجدی در جنوب فارس به شمار می‌آید که در ایام کرونا هم فعالیت‌های چشم‌گیری برای جلوگیری و ریشه‌کنی این ویروس منحوس همچون دیگر کانون‌های فرهنگی هنری انجام داده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ضمن تقدیر و تشکر از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بخش روستایی جنوب فارس، از پویا و فعال بودن این کانون‌های فرهنگی هنری ابراز خشنودی کرد و سرآغاز تحولی بنیادین در خودباوری، کارمحوری و اشتغال‌زایی در سال جهش تولید و سالیان بعد دانست.

 

«امیرحسین کامگارزاده» به تشریح فعالیت‌های کانون مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» پرداخت و گفت: به نیت رفع بیماری کرونا و سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) با همکاری پایگاه‌های بسیج محلات، گوسفندی را ذبح و گوشت آن را بین ایتام و مؤمنین مستحق توزیع کردیم، البته همزمان ۲۰۰ کیلو آرد نیز بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» افزود: تهیه و اهدا کارت هدیه به ایتام و مؤمنین مستحق روستا، مجموعاً به مبلغ ۲ میلیون تومان که از قبل از سال جدید آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: تهیه ۲ جهیزیه برای ۲ نو عروس با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و پایگاه‌های بسیج محلات «منصورآباد» در همین ایام کرونا انجام که باعث خوشحالی خانواده‌های آنان شده است.

 

کامگارزاده تصریح کرد: یک عدد تب‌سنج با کمک دهیاری و شورای اسلامی «منصورآباد» برای ایستگاه سلامت روستا خریداری شده است و اعضای کانون هم با این ایستگاه همکاری کامل را داشته‌اند.

 

مدیر این کانون فرهنگی هنری روستایی در ادامه بیان کرد: دوخت یک هزار ماسک بهداشتی و همچنین جمع‌آوری گیاه «آلوئه‌ورا» و تحویل آن به خانه بهداشت «جویم» برای تهیه مواد ضدعفونی‌کننده از دیگر اقدامات کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

https:/b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

پایان پیام/656

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقدامات جهادی شکست کرونا کرونا در فارس کانون های مساجد جنوب فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون های فرهنگی هنری کانون قرآن و عترت آدرس https جنوب فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت:این کارگاه چه به منظور آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران موسسات قرآن و عترت استان برگزار شد. امین درخشان افزود: یکی از نکات برگزاری این کارگاه ساماندهی و بسط و گسترش نظام‌مند امورات قرآنی در استان بوده است به نوعی یک سامانه راهبر و پشتیبان برای موسسات قرآن و عترت می‌تواند گام و نقش بسزایی در این زمینه ایفا نماید. درخشان اظهار داشت:این چنین برنامه‌هایی می‌تواند شروع یک جریان سازی قرآنی در استان و به تبع آن کشور باشد و به نوعی رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امورات قرآنی درجامعه باشد. رئیس گروه قرآن و عترت هم گفت: در این کارگاه ضمن اشاره به اینکه سامانه حمد می‌تواند چتر مناسبی برای افراد قرآنی باشد و از این طریق بیمه فعالان قرآنی، ساماندهی کلاس‌های قرآن، ارائه تسهیلات، بهره‌مندی اتحادیه‌هاو تشکل‌های قرآنی و همچنین هیئت‌های رسیدگی به صدور مجوز‌های قرآنی می‌تواند نقطه قوتی برای متولیان وجامعه قرآنی باشد. مصلحی افزود :تقویت و هدایت فعالیت‌های موسسات قرآن عترت سراسر کشور منوط به توجه ویژه مسئولان و در ادامه مدیران موسسات قرآن و عترت سراسر کشور به این سانه می‌باشد.  درپایان مدیران موسسات به بیان مشکلات خود در سامانه حمد اشاره کردند.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج