Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: با استقرار یک دستگاه نانوایی امانی کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم در شهر زهکلوت، پخت و توزیع نان رایگان بین مروم سیل زده رودبار جنوب آغاز شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از آغاز به کار نانوایی امانی کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم در منطقه سیل زده زهکلوت خبر داد و گفت: با استقرار یک دستگاه نانوایی امانی کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم در شهر زهکلوت، به مدت یک ماه روزانه بیش از یکهزار قرص نان پخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد و افزود: همچنین از سوی این کانون و موسسه یک تُن آرد به این نانوایی اختصاص یافته تا بتواند نان تولید کرده و در بین مردم سیل زده این منطقه توزیع کند.


وی بیان کرد: این نانوایی در اختیار کانون معین شهید باکری قرار داده شده تا در پخت و توزیع نان در بین سیل زدگان اقدام کنند.

خوبی زاده اظهار کرد: علاوه بر این به همت کانون های مساجد جنوب کرمان و با همکاری خیرین یک تّن آرد دیگر نیز تهیه و در اختیار گروه جهادی کانون شهید باکری قرار داده خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در پایان از کلیه خیرین به ویژه خیرین برنامه سمت خدا و کانون فرهنگی هنری و موسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم به دلیل کمک و حمایت های خالصانه از مردم محروم و سیل زده رودبار  جنوب و زهکلوت و همچنین از مدیر و اعضای کانون معین شهید باکری به دلیل خدمت خاضعانه به محرومین و سیل زدگان تشکر کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: استقرار نانوایی مناطق سیل زده رودبار جنوب توزیع نان صلواتی برنامه سمت خدا پخت نان صلواتی نان کانون های مساجد جنوب کرمان موسسه حضرت خدیجه سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثلث برمودای ایران کجاست؟

وجود باتلاق‌ها و نمکزار‌های گسترده این منطقه را به یکی از اسرارآمیزترین مناطق کشور ما تبدیل کرده است و بنا به گفته محلی‌ها بسیاری از گردشگران در سفر به این کویر هرگز بازنگشته‌اند.

در طول شب به دلیل اختلاف دمای بالا، سنگ‌ها دچار شکستگی شده و صدا‌های از این کویر به گوش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در بازدید از کویر ریگ جن، تغییر دائمی شکل تپه‌های ماسه‌ای در این منطقه است که سبب اشتباه گردشگران و گم کردن مسیر می‌شود. در گذشته دلیل گمراهی مسافران در این کویر را وجود نیرو‌های اهریمنی و جن‌ها می‌دانستند که کاملا ریشه در جهل و خرافات داشت و به همین دلیل بوده که آن را یکی از عجیب‌ترین مکان ایران می‌دانند.

کویر ریگ جن یکی از صعب‌البورترین مناطق دنیا، در جنوب غربی و غرب دشت کویر واقع شده و سالانه مقصد اکوتوریست‌های بسیاری است. ریگ جن در منطقه مرزی استان‌های سمنان و اصفهان قرار دارد. این منطقه کویری با ۳،۸۰۰ کیلومتر مربع، از نظر وسعت سومین ریگزار ایران است و بیشتر به استان سمنان نسبت داده می‌شود. از کویر ریگ جن به‌عنوان یکی از عجایب ایران یاد می‌شود.

کویر ریگ جن در محدوده جغرافیایی مرکز ایران قرار دارد. گسترش این منطقه از شمال غرب به جنوب شرق است. ریگ جن در میان کویر‌ها به زیبایی هم معروف است و مناظر آن، گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. قسمت جنوب شرقی کویر ریگ جن را «دم ریگ» می‌نامند.

منبع: خبرآنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان