Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، اروجعلی علیزاده روز شنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: در این مدت بیش از ۷۰۸ هزار مسافر متشکل از ۳۹ هزار و ۸۰۰ مسافر ایرانی و بیش از ۶۶۸ هزار و ۹۰۰ مسافر خارجی از مرز جلفا تردد کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در این مدت، از پایانه مرزی نوردوز نیز بیش از ۶۱۹ هزار و ۸۰۰ مسافر، شامل ۲۳۱ هزار و ۹۰۰ مسافر ایرانی و بیش از ۳۸۷ هزار مسافر خارجی تردد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۶۱ هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه باری ایرانی و خارجی و همچنین یکهزار و ۲۸ اتوبوس مسافری ایرانی و یکهزار و ۵۷ اتوبوس خارجی در سال گذشته از مرز جلفا تردد کرده اند.

علیزاده اظهار کرد: از مرز نوردوز نیز ۳۴ هزار و ۷۰۰ کامیون ایرانی و ۴۱هزار کامیون خارجی و همچنین پنج هزاراتوبوس ایرانی وخارجی و هشت هزار و ۸۰۰ سواری ایرانی وخارجی طی سال ۹۸ تردد کرده است.

آذربایجان شرقی با جمهوری های آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان مرز مشترک دارد.

۴۶

کد خبر 1375593

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی تردد کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمد احمدی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک و سریعاً آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که در بخش مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راننده خودرو از محل متواری شد، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 749600

دیگر خبرها

  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود