Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهرداد هاشمی عضو هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به گمانه زنی ها درباره مدیرعامل آینده پرسپولیس دامن زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که وزارت ورزش به زودی مدیرعامل این باشگاه را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این صحبت ها گمانه زنی درباره دو عضو بعدی هیئت مدیره و همچنین مدیرعامل سرخ ها افزایش یافت و به خصوص در شبکه های اجتماعی، طرفداران پرسپولیس در این باره اظهار نظر کردند. اصلی ترین اسم هایی که اطراف پست مدیرعاملی پرسپولیس حضور دارند، سه عضو هیئت مدیره سرخ ها هستند. در این بین سیدمهرداد هاشمی باتوجه به اظهاراتی که داشت، مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته و پست اینستاگرامی اخیر او نیز شایعات بیشتری را به وجود آورده است.

سیدمهرداد هاشمی در پست اخیر خود نوشته:

شما با همه وجود و باورتان تصمیم بگیرید، کائنات نیز با شما همراه خواهند شد! در پایین کپشن نیز هشتگ هایی مرتبط با اسم پرسپولیس دیده می‌شود.

اگرچه کامنت های صفحه هاشمی بسته است اما در صفحات هواداری این پست بارها بازنشر شده و واکنش های متفاوتی را به خود گرفته است. باتوجه به صحبتی که او قبلا انجام داده و گفته بود که در صورت داشتن اختیار کامل مدیرعامل خواهد شد، بسیاری این پست را اعلام آمادگی او برای نشستن بر روی صندلی مدیرعاملی دانسته‌اند.

سیدمهرداد هاشمی که سابقه کار در سایپا به عنوان مدیرعامل را دارد، از سال گذشته در هیئت مدیره پرسپولیس بوده و باید دید در روزهای آینده مدیرعامل سرخ ها خواهد شد یا نه؟

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران عضو هیئت مدیره پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید