Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک صربستانی قرمز‌ها خواهان فرصت بیشتری برای بازی کردن است.

طرفداری- مارکو گروییچ، هافبک صربستانی باشگاه لیورپول که به صورت قرضی از هرتابرلین به این باشگاه پیوست، پس از پایان فصل جاری، راجع به آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش Athletic، با وجود هندرسون، وینالدوم، فابینیو، میلنر و دیگر هافبک‌ها، نمی توان شانسی برای حضور گروییچ در خط هافبک لیورپول قائل شد و این هافبک جوان در این رابطه می گوید:

این چالش بسیار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پسران عملکرد بسیار خوبی را در فصل جاری داشته‌اند که من از این بابت خوشحالم. کیفیت بسیار زیادی در خط هافبک لیورپول وجود دارد و صادقانه بگویم که کسب شانس برای حضور در تیم اول بسیار سخت است.

گروییچ هنوز با کلوپ راجع به آینده خود صحبتی نداشته است اما انتظار دارد که به زودی این اتفاق بیفتد. گروییچ در این باره می گوید:

من امیدوارم که این اتفاق طی چند ماه آینده رخ دهد. من اطمینان دارم که ما می نشینیم و درباره اینکه چه باشگاهی و چه چیزی برای من بهترین است، بحث و گفت و گو می کنیم. من دیگر بازیکن جوانی نیستم. در سن 24 سالگی، در مرحله‌ای هستم که باید در حرفه خود گام‌های مهمی را بردارم. من باید درباره آنچه که در آینده اتفاق می افتد فکر کنم و باهوش باشم. آیا بهترین کار ماندن در لیورپول و انتظار برای کسب فرصت است یا وقت آن رسیده که به باشگاهی دیگر به صورت قرضی یا دائمی بپیوندم؟ در این زمان، پاسخ این سوال را نمی دانم. هر اتفاقی می تواند رخ دهد. بوندسلیگا لیگ خوبی است و من طی دو سال گذشته تجربیات مهم زیادی را در آنجا کسب کرده‌ام و این احساس را دارم که در آنجا به عنوان یک بازیکن پیشرفت کرده‌ام.

گروییچ نیز مانند دیگران معتقد است که قهرمانی در لیگ برتر انگلیس حق لیورپول است اما سلامتی مردم در اولویت قرار دارد. گروییچ گفت:

این یک فصل باورنکردنی برای باشگاه بوده است و من خیلی افتخار می کنم که بخشی از باشگاه لیورپول هستم. هواداران لیورپول انتظار طولانی مدتی برای کسب قهرمانی در لیگ و نزدیک شدن به کسب این عنوان را تجربه کرده‌اند و من می توانم احساسی که اکنون هواداران لیورپول دارند را درک کنم. این برای تیم ما ناعادلانه است و اطمینان 99 درصدی وجود داشت که ما قهرمان لیگ برتر می شویم. لیورپول بازی‌های بسیار خوبی را انجام داد و اختلاف زیادی را در صدر جدول ایجاد کرد و در حال حاضر، هواداران لیورپول باید صبر کنند. در حال حاضر نباید بیش از حد به فوتبال فکر کنیم زیرا چیزهای مهم‌تری در زندگی مانند سلامتی مردم وجود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، اکثر رسانه‌های معتبر فوتبال اروپا، تأیید کرده‌اند که آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در لیورپول خواهد شد. با جدایی سرمربی آلمانی در پایان فصل، لیورپول به سراغ گزینه‌ای غیرمنتظره رفته و قرار است اسلوت، سرمربی کنونی فاینورد را به آنفیلد ببرد.

این مربی هلندی در فاینورد نتایج خوبی کسب کرده و در روزهای اخیر پیشنهادها از لیورپول را انکار نکرده و بارها در مورد علاقه قرمزها و احتمال مربی‌گری‌اش در این تیم صحبت کرده است.

او امشب بعد از خداحافظی از هواداران فاینورد، در نشست خبری پس از بازی هم به لیورپول اشاره کرد. این مربی ۴۵ ساله ابتدا در مورد تصمیمش برای ترک فاینورد گفت: «من عاشق فاینورد هستم، این را در سه سال گذشته بارها گفته‌ام و ثابت کرده‌ام اما بعضی فرصت‌ها فقط یک بار از راه می‌رسند. من تصمیم خودم را گرفته‌ام و بزودی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. در سال گذشته هم پیشنهادهای خوبی داشتم و تصمیم گرفتم اینجا بمانم اما امسال احتمالا فرق می‌کند.»

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه بازی امروز لیورپول برابر تاتنهام را دیده یا خیر، گفت: «بله من دقایقی از آن را تماشا کردم. گل اول خیلی خوب بود اما بعد از آن به دلیل بازی خودمان مجبور شدم تلویزیون را خاموش کنم. هر وقت موضوع به‌طور ۱۰۰ درصد تأیید شود، نه‌تنها این بازی را می‌بینم بلکه بازی‌های دیگر را هم خواهم دید.»

او در ادامه در واکنش به سوالی در مورد اولین خواسته‌اش در صورت سرمربی‌گری لیورپول پاسخ داد: «اگر قرار باشد سرمربی لیورپول شوم، دوست دارم مغز یورگن کلوپ را بردارم و آن را برای خودم داشته باشم.»

دیگر خبرها

  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • سرو گیراسی تنها رقیب هری کین در بوندسلیگا! / فیلم
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • آینتراخت فرانکفورت - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی