Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:59:40 GMT

افزایش ۶۴ دلاری اونس جهانی نسبت به هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۰۴۱۵

افزایش ۶۴ دلاری اونس جهانی نسبت به هفته گذشته

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته بازار‌های طلا تا ۳۰ فروردین تعطیل هستند. ۴۹ واحد صنفی باید تعطیل باشند که صنف طلا یکی از آنهاست.

او بیان کرد: اونس طلا امروز به قیمت هزار و ۶۸۶ دلار بود که نسبت به هفته گذشته ۶۴ دلار اقزایش داشته است، اما در داخل کشور ارز کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه بازار تعطیل است، اما معاملات همچنان وجود دارد و به حداقل ممکن رسیده است

بیشتر بخوانید:نرخ سکه و طلا در ۱۴ فروردین/ سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید

کشتی آرای با اشاره به قیمت اونس، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی هزار و ۶۸۶ دلار، سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان معامله شد.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان تومان معامله شد.

این مقام مسئول، نسبت به خرید و فروش طلای تقلبی در شبکه‌های مجازی هشدار داد و گفت: از نظر اتحادیه خرید و فروش در فضای مجازی ممنوع است و اگر فعالیتی صورت می گیرد بدون مجوز است. افرادی که در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش طلا می کنند بدلیجات به دست مردم می دهند و این بدلیجات را به اسم طلا می فروشند یا ممکن است این طلاهای فروخته شده، دارای عیار استاندارد نباشند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده نسبت به خرید وفروش این چنینی اقدام می‌کنند، گفت: بعضا نیز دیده شده که بر بدلیجات آب طلا می‌ریزند و آن را به اسم طلا خرید و فروش می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ ارز اخبار اقتصادی خرید و فروش هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر