Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:52:06 GMT

۹ طرح بزرگ گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۰۵۰۶

۹ طرح بزرگ گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ طرح بزرگ گردشگری برای کارگروه فنی استان ارسال شد از این تعداد ۹ طرح بزرگ در زمینه توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در این کارگروه تصویب شده است.

“مجید صفائی” در نشست با فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»، افزود: در سال ۹۹ تحولات گسترده ای در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۵ طرح بزرگ گردشگری برای کارگروه فنی استان ارسال شد، تصریح کرد: از این تعداد ۹ طرح بزرگ در زمینه توسعه زیر ساخت های گردشگری در این کارگروه تصویب شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این طرح ها در زمینه ایجاد دهکده های گردشگری در کنار سد های آبی، ایجاد و توسعه زیر ساخت های گردشگری در روستاهای هدف گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.

 صفائی ادامه داد: تحول حوزه گردشگری، ایجاد کارگاهای بزرگ صنایع دستی و مرمت آثار تاریخی از مهم ترین اولویت های کاری این اداره کل در سال ۹۹ است.

“سردار حمیدخرمدل”،  فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گردشگری محور اصلی توسعه در استان است خاطرنشان کرد: توسعه صنعت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد به تنهایی می تواند نیاز اشغالزایی مردم را مرتفع سازد.

وی در راستای ایجاد روحیه تعامل با مسئولان استانی و ملی تاکید کرد: آمادگی برای ایجاد زیر ساخت های بزرگ گردشگری در راستای اشتغال زایی برای مردم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: توسعه صنعت گردشگری مستلزم تعامل همه دستگاهای اجرایی استان است.

گفتنی است که نشست تعاملی با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح  و مجید صفائی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد شنبه ۲۳ فرودین ماه ۹۹ در محل اداره کل میراث فرهنگی با موضوع کمک به توسعه گردشگری برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگري فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اداره کل میراث فرهنگی بزرگ گردشگری زیر ساخت سپاه فتح طرح بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.

نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است