Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مهندسی سایپا از اعمال تغییرات کاری در تمامی خطوط تولید در سایت‌های مختلف گروه باهدف رعایت فاصله فردی بین کارکنان تا زمان پایان اپیدمی ویروس کرونا خبر داد. تاریخ انتشار: 17:12 - 23 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۷۸۳

به‌ گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان پرویز آفتاب‌سوار گفت: با دستور مدیرعامل گروه سایپا و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نیز صیانت از سلامت کارکنان و سرمایه‌های انسانی گروه سایپا برای نخستین بار تغییراتی در خطوط تولید در سایت‌های مختلف گروه سایپا با هدف رعایت فاصله فردی بین کارکنان در حین کار تا زمان پایان اپیدمی ویروس کرونا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فاز نخست، شروع فعالیت خطوط تولید سایپا در یک شیفت و با حضور ۲۵ تا ۳۰ درصد نیروی انسانی به صورت چرخشی خواهد بود.

معاون مهندسی سایپا ادامه داد: فاصله‌گذاری فردی به‌گونه‌ای است که در هر ایستگاه تولیدی به طور میانگین دو نفر با رعایت حریم فردی حضور خواهند داشت تا ضریب سلامتی و ایمنی کارکنان حفظ شود.

به گفته وی با این طراحی ضمن کاهش ظرفیت تولید سایپا که امکان اجرای طرح فاصله گذاری را میسر خواهد کرد، کاهش ساعات کاری نیز جهت حضور کمتر کارکنان در محل کار اجرا گردیده است.

آفتاب‌سوار یادآور شد: برنامه ایجاد فاصله فردی در گروه به‌موازات رعایت بهداشت فردی، تجهیز نیرو‌ها به اقلام حفاظتی نظیر ماسک و دستکش و همچنین پاک‌سازی و ضدعفونی مداوم محیط کار به‌اجرا درآمده و تا پایان اپیدمی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در گام‌های بعدی و پس از حصول اطمینان نسبت به حفظ سلامتی نیروی انسانی، ظرفیت خطوط گروه سایپا با رعایت شرایط ذکر شده فوق افزایش خواهد یافت.

معاون مهندسی سایپا تاکید کرد: حفظ سلامت کارکنان به عنوان سرمایه‌های انسانی شرکت، مهم‌ترین اولویت مدیران گروه سایپا در مسیر تولید خواهد بود و تلاش خواهیم کرد خطوط با حضور بهینه و ایمن نیروی انسانی به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشر بخوانید: تشریح اقدامات ضد کرونائی سایپا با هدف حفظ جریان تولید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودروسازی اخبار اقتصادی ویروس کرونا گروه سایپا خطوط تولید فاصله فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

 دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت:"بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد. "

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • چرا پسوند باشگاه استقلال را تغییر دادند؟
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»