Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مهدهای کودک، پویش همدلی بخشش اجاره‌بهای مهدهای کودک به منظور بقای این مراکز جهت ارائه خدمات به کودکان راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدصادق کشفی‌نژاد با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد ساختمان مهدهای کودک در فارس استیجاری است، اظهار داشت: تعطیلی ناشی از شیوع کرونا موجب بیکاری همه کارکنان مهدهای کودک شده و صاحب امتیاز ، مدیران مؤسس مهدهای کودک که تعدادی از آنها سرپرست خانوار نیز  هستند در شرایط فعلی درآمدی ندارند تا تامین معاش کرده و علاوه بر آن اجاره‌بهای سنگین ساختمان مهدکودک را نیز پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   وی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت خیران در اجرای طرح‌های بهزیستی بیان کرد:  در استان فارس از دیرباز افراد نیک‌اندیش در طرح‌ها و برنامه‌های بهزیستی مشارکت و یاری نموده و در این موقعیت نیز از مالکان نیکوکار دعوت می‌شود تا در این امر خداپسندانه همدلی و مشارکت نمایند.

  مدیرکل  بهزیستی استان فارس خاطرنشان کرد: این پویش با حمایت سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی فارس همچنین کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک در استان فارس به اجرا در آمده است و پس از رفع بحران کرونا، طی مراسمی با اهدا لوح تقدیر و نشان "حامی کودک " از اهتمام و بذل محبت این مالکان نیک‌اندیش قدردانی می‌شود البته اجر واقعی آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهزیستی فارس مهدکودک کرونا مهدهای کودک استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زهرا سیدمعلمی گفت: پویش سلامت دهان و دندان با هدف آگاهی رسانی در خصوص­ اهمیت و نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه مردم برگزار شده است.
او افزود: در طی این پویش با انجام آگاهی رسانه‌ای، مردم در ارتباط با سلامت دهان و دندان با وظایف خود آشنا می‌شوند، افزایش سواد سلامت مردم در این زمینه هدف ما است.
سیدمعلمی ادامه داد: این پویش سه روزه است و روز نخست سلامت دهان دریچه سلامت نامیده شده چراکه ناحیه دهان می‌تواند یک دریچه‌ای برای سلامتی کل بدن و حتی سلامت روح و روان مشخص شود و ایفای نقش کند.
روز دوم پویش اختصاص دارد به کودکان، عموماً در مدارس حضور پیدا می‌کنیم و این آگاهی‌ها برای دانش آموزان انجام می‌شود و روز سوم آگاهی رسانی برای مسئولان و سایر سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی است که وظیفه و مسئولیت خود را در رابطه با سلامت دهان و دندان بدانند.
دانشگاه‌های کل کشور در قسمت معاونت‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت، دندانپزشکان و دانشکده‌های دندانپزشکی حتی بخشی از دندانپزشکان بخش خصوصی در این آگاهی رسانی همراه شدند و در طی این سه روز قرار است از طریق برنامه‌ها و پوستر‌ها و مطالبی که تهیه شده به مردم اطلاع رسانی شود.
۳ هزار و ۴۰۰ مر کز خدمات جامع سلامتی در سطح کشور آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مردم در زمینه خدمات دندانپزشکی هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت