Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش 31 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان کرونایی خوزستان به 1109 نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید، اظهار کرد: آمار مبتلایان جدید به تفکیک در اهواز 15 مورد، رامشیر ۷ مورد، باوی 2 مورد، شهرستان های ایذه، خرمشهر، دزفول، حمیدیه، شوش، شوشتر و گتوند هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شمار مبتلایان کرونایی خوزستان تا کنون به ۱۱۰۹ مورد رسیده است، گفت: از این تعداد ۸۰۰ مورد بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ۱۸۰ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به فوت سه بیمار در شبانه روز گذشته افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعته گذشته دو نفر در بیمارستان رازی اهواز و یک نفر در بیمارستان طالقانی آبادان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داد و تا کنون شمار قربانیان این بیماری در خوزستان به 129 مورد رسیده است.

احسان پور در پایان از شهروندان خواست حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir  مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات به تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان 1078 بیمار و فوت شدگان 126 مورد و بهبود و ترخیص شدگان 772 نفر و بستری شدگان نیز 180 بیمار اعلام شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب