Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادثی گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز شنبه ۲۳ فروردین ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 18:30 - 23 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۷۹۴

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادثی گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز شنبه ۲۳ فروردین ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سرقت ۵ میلیاردی از داروخانه‌های نیاوران/متهم دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری سارق داروخانه‌های منطقه نیاوران و سرقت ۵ میلیارد ریالی وی خبر داد و گفت: دستگیری همدست متهم در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در پلیس + ۱۰
رئیس پلیس راهور پایتخت از ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در مراکز پلیس + ۱۰ خبر داد و گفت: فقط موتورسوارنی که به صورت مبایعه نامه و یا وکالتی موتورسیکلتشان را خریداری کرده اند و به نام راکبین منتقل نشده است، به ستاد ترخیص پلیس راهور مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:  کشف یک تن تریاک در پایتخت
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف یک تن تریاک در کمپرسی شن و ماسه خبر داد.

بیشتر بخوانید:  عامل شهادت یک مرزبان دستگیر شد
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: با تلاش مرزبانان و همکاری عوامل انتظامی و قضائی، سارق مسلح و عامل متواری شهادت مرزبان هنگ مرزی مهران در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: پلیس چگونگی فعالیت صنوف را تشریح کرد
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از چگونگی فعالیت صنوف در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و تمهیدات پلیس اماکن در این طرح خبر داد.

بیشتر بخوانید:  کشف۳۶۰ هزار عدد تجهیزات بهداشتی طی ۷۲ ساعت
سردار مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۳۶۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید:  ادعای یک دزد: قرص کلونازپام مرا به پلیس لو داد/ دزدی نکنم آرام نمی‌شوم!

هزاد سارقی است که ادعا می‌کند قرص‌ها او را وادار به سرقت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: محور‌های ورودی شهر‌ها تا ۳۱ فروردین کنترل می‌شود
 سردار هادیانفر گفت: مبادی ورودی به تمام شهر‌ها تا ۳۱ فروردین ماه توسط پلیس کنترل می‌شود و تمدید آن منوط به تصویب ستاد ملی مقابله کرونا است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس تجهیزات پزشکی خبرگزاری میزان بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، اسماعیل نمازی با اشاره به آمادگی نیروگاه‌های کشور برای تأمین برق پیک تابستان امسال، افزود: از این میزان تولید ۶۱ درصد آن مربوط به واحد‌های سیکل ترکیبی است که میزان تولید انرژی آنها با افزایش ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۱۵ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با افزوده‌شدن هشت واحد بخار جدید در نیروگاه‌های غرب کارون، عسلویه، فردوسی، خرم‌آباد، سبلان، بعثت پارس جنوبی (دو واحد) و ارومیه شاهد جهش تولید نیروگاه‌های سیکل ترکیبی به‌عنوان واحد‌های تولیدکننده برق دوستدار محیط‌زیست هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تبدیل نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی از کارآمدترین روش‌های بهبود راندمان نیروگاه‌های حرارتی کشور به شمار می‌آید که نه‌تن‌ها برای صنعت برق، بلکه برای محیط‌زیست و صرفه‌جویی در مصرف سوخت نیز بسیار مؤثر است و در سال‌های آینده شاهد تأثیر گسترده آن خواهیم بود. نمازی گفت: تنها از محل افتتاح این واحد‌های جدید سالانه دو میلیارد مترمکعب در مصرف سوخت صرفه‌جویی خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه بخش اعظم برق موردنیاز کشور توسط نیروگاه‌های حرارتی تأمین شده است، گفت: میزان تولید برق واحد‌های گازی در این مدت با افزایش ۱۲ درصدی به چهار میلیون مگاوات و سهم تولید واحد‌های بخاری نیز به ۵.۵ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه