Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس در صورتی که موفق به بازگرداندن پل پوگبا به تورین نشود، سراغ گزینه‌ای دیگر خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران باشگاه یوونتوس نسبت به بازگرداندن پل پوگبا به تورین علاقه‌مند هستند، بازیکنی که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ بازی‌های درخشانی را برای بانوی پیر به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود یوونتوس حتی حاضر است بازیکنانی نظیر میرالم پیانیچ، فدریکو برناردسکی و داگلاس کاستا را قربانی کند و با فروش این بازیکنان بودجه لازم برای خرید هافبک فرانسوی منچستریونایتد را فراهم کند اما آنها رقیب سرسختی به نام رئال مادرید را پیش‌روی خود می‌بینند که از مدت‌ها پیش پوگبای ۲۷ ساله را زیرنظر گرفته است.

پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا اکنون خبر می‌دهد؛ در صورتی که یوونتوس نتواند پروژه بازگرداندن پوگبا به تورین را عملی کند، مسئولان این باشگاه سراغ به خدمت گرفتن سرگئی میلینکوویچ ساویچ خواهند رفت. اولویت‌ یوونتوسی‌ها البته جذب هافبک فرانسوی شیاطین سرخ است اما به نظر می‌رسد رئال مادرید مقصد بعدی این بازیکن باشد، برای همین هافبک صربستانی لاتزیو در لیست خرید قهرمان ایتالیاست. یوونتوس البته بازیکنانی همچون ساندرو تونلی از برشا و گائتانو کاستروویلی از فیورنتینا را هم برای پست هافبک زیر نظر دارد.

پوگبای ۲۷ ساله که تنها یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و در حال حاضر در حال ریکاوری روی قوزک پایش است، این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

در سوی دیگری میلینکوویچ ساویچ ۲۵ ساله که تا سال ۲۰۲۴ با لاتزیو قرارداد دارد، این فصل در ۳۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای آبی‌پوشان رم به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۵ گل، ۷ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس پوگبا ایتالیا ایتالیا پوگبا سری آ یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و با نتیجه 112 بر 105 برنده شد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور که به جوکر شهرت دارد در این دیدار، 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای تیمش داشت.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟