Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@08:17:31 GMT

توزیع ۲۳۰ بسته حمایتی توسط گروه جهادی «شهدای عشایر»

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۱۵۳۷

توزیع ۲۳۰ بسته حمایتی توسط گروه جهادی «شهدای عشایر»

شرفی گفت: گروه جهادی «شهدای عشایر» تاکنون ۲۳۰ بسته حمایتی شامل برنج، ماکارونی، سویا، روغن و رب گوجه به همراه دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی کننده، بین محرومان منطقه توزیع کرده است.

«علی شرفی»، با تشریح فعالیت های حسینیه مسجد «حمزه سیدالشهدا (ع)» و کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» شهرستان فسا در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کارگاه تولید ماسک استرلیزه در این حسینیه از حدود ۲۰ روز قبل توسط گروه جهادی «شهدای عشایر» متشکل از ۲۸ نفر از جوانان برومند و غیرتمند عشایر با همکاری جناب سرهنگ «دستان» و ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان، با تولید روزانه یک هزار عدد ماسک راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» مسجد «حمزه سیدالشهدا (ع)» شهرستان فسا، درباره محل های توزیع ماسک های تولیدی این مجموعه، اضافه کرد: با توجه به تاکید و دغدغه جوانان دست اندرکار این حرکت جهادی، ماسک ها به ستاد بحران تحویل داده می شود و برای استفاده کادر درمان بیمارستان، نیروی انتظامی و ادارات توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین در میان کارگران باغات، دامداری های شهرستان و افراد واجد شرایط در منطقه جنوب شهر توزیع می شود، اظهار کرد: گروه جهادی «شهدای عشایر» به مسئولیت «روح الله رشیدی» تاکنون ۲۳۰ بسته حمایتی شامل برنج، ماکارونی، سویا، روغن و رب گوجه به همراه دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی کننده، بین محرومان منطقه توزیع کرده است.

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه در روز میلاد امام زمان (عج)، در محل دوخت ماسک، مولودی خوانی توسط کربلایی «حسین بهرامیان»، مداح اهل بیت (ع) انجام شد، تاکید کرد: همچنین «نادعلی شکوهی»، مسئول گروه جهادی از تلاش عزیزان جهادگر که از ابتدای شیوع ویروس کرونا کار خود رو در گروه جهادی «شهدای عشایر» شروع کردند تشکر و از خداوند سبحان برای این عزیزان و خانواده شان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

https://b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک کرونا در فارس تولید ماسک پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فسا برنامه های نیمه شعبان ویروس کرونا جشن نیمه شعبان نیمه شعبان امام زمان عج امام زمان عج کانون های فرهنگی هنری مساجد کرونا کانون های مساجد فارس شیراز شهدای عشایر آدرس https گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: سال گذشته، ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند و ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در نشستی خبری، شعار امسال هفته بسیج سازندگی را «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» اعلام کرد و گفت: این شعار سه جنبه را دنبال می‌کند؛ همه در کنار هم بودن، وجود تشکیلات مردمی و خدمت‌رسانی خادمان ملت و جهادگران، سه جنبه شعار منتخب بسیج سازندگی در سال 1403 است.

وی افزود: بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی کشور است،. بسیج از انقلاب و از مردم، جداشدنی نیست؛ اعتقاد ما این است که هر کسی که دغدغه انقلاب و مردم را دارد بسیجی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اقدامات این سازمان در سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته، بیش از 33 هزار مسکن از سوی کمیته امداد احداث شد که 11 هزار واحد از این تعداد را بسیج سازندگی ساخته بود. بسیج دارای دو قرارگاه «سازندگی و محرومیت زدایی» و «اقتصاد مقاومتی» است که عمده مسئولیت و امور این دو قرارگاه بر دوش سازمان بسیج سازندگی است که با توجه به شعار سال، عمده تمرکز بسیج سازندگی در سال جاری، معطوف به تولید خواهد بود.

زهرایی با اشاره میزان ثبت و فعالیت گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی طی سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته، 11 هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند و ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند. در حال حاضر سازمان بسیج سازندگی از ظرفیت 51 هزار گروه جهادی فعال در سطح کشور بهره‌مند است و در طول سال گذشته 23 هزار گروه جهادی در رزمایش فاطمی شرکت کردند و خدمات مختلفی را به مردم ارائه دادند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری، گفت: از مدرسه جهاد رونمایی و اجلاسیه ملی «شهدای جهاد خدمت» هم برگزار خواهد شد. همچنین در جریان طرح «از آبخیز تا جالیز» چند صد پروژه در هفته بسیج سازندگی سال جاری افتتاح می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: در سال گذشته 34 هزار جهیزیه با کمک‌های مردمی، تامین و توزیع شد و بیش از 20 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور به اجرا در آمد. بسیج سازندگی طی سال گذشته 123 هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داد؛ بستر کار ما صندوق‌های قرض الحسنه است و 30 هزار فرصت شغلی را همین صندوق‌های قرض‌الحسنه ایجاد کرده‌اند. در سال گذشته با احیای واحدهای صنعتی، از نابودی 27 هزار فرصت شغلی جلوگیری شد.

زهرایی با اشاره به ایجاد 10 دهکده اقتصاد مقاومتی تاکنون، از افتتاح چندین دهکده دیگر اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج سازندگی سال جاری خبر داد و گفت: بسیج همچنین در موضوع شرکت‌های دانش‌بنیان، طی سال گذشته 5 هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه