Web Analytics Made Easy - Statcounter

" سعد جابر " روز شنبه در گفت وگو با شبکه المملکه اردن اظهار داشت: آزمایشهای مربوط به تشخیص ویروس کرونا بصورت تصادفی از ساکنان این اردوگاه  انجام شد که نتایج همه آن‌ها  منفی بود. 

به گفته وی دقت این آزمایش‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد و نتایج آن در  ۸ دقیقه  مشخص می شود. 

وزیر بهداشت اردن افزود: وضعیت بهداشتی و درمانی در استان المفرق بسیار مطمئن است و تعهد شهروندان برای اجرای منع تردد به ما کمک کرد تا آزمایشهای (مربوط به کرونا) را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی نسبت به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی سیار در اردوگاه " زعتری " ابراز اطمینان کرد.  

در جریان بحران سوریه حدود ۱۲ میلیون نفر از جمعیت ۲۴ میلیونی این کشور به شهرهای دیگر سوریه و یا کشورهای همجوار و یا شمال آفریقا و اروپا پناهنده شدند که گفته می‌شود بر اساس برخی آمارها  ۵ میلیون نفر از این افراد به خاطر بازگشت امنیت و ثبات در ۸۰ درصد از خاک سوریه به خانه و کاشانه خود بازگشته‌اند. 

اردن پیش از این اعلام کرده بود که میزبان ۳۵۰ هزار پناهنده سوری از جمله ۹۰ هزار تن در اردوگاه صحرایی پناهندگان زعتری نزدیک مرز سوریه است. 

ویروس کرونا موسوم به کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سوریه آسیای غربی اردن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سوریه آسیای غربی اردن ویروس کرونا سوریه آسیای غربی اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی گفت: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

کد خبر 6090050

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری