Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@16:29:33 GMT

حضور کرمانشاهی‌ها در خیابان‌ نگران‌کننده است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۱۶۲۳

حضور کرمانشاهی‌ها در خیابان‌ نگران‌کننده است

دکتر محمد ابراهیم شکیبا عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه خیابانهای کرمانشاه پرتردد هستند و شاهد تجمعات بسیاری در سطح شهر هستیم.
وی با اشاره به سرعت شیوع بیماری کرونا در جامعه گفت: تجمع ها و افزایش تردد مردم در خیابان‌های کرمانشاه چالشی بسیار جدی پیش روی سلامت جامعه محسوب می شود می‌تواند شرایط را به یک بحران جدی تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: اصرار ما بر آن است که مردم در خانه بمانند اما اگر این موضوع محقق نمی شود حداقل افراد دارای بیماری های زمینی و پرخطر به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند.
شکیبا توضیح داد: میزان مرگ ناشی از بیماری کرونا در این افراد بسیار بالا است و در صورت ابتلا به سختی درمان خواهند شد از این رو ضروری است که نکات بهداشتی را با دقت رعایت کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش جمعیت بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه گفت: ما به عنوان یکی از معدود استان های کشور اقدام به بیماریابی فعال می‌کنیم که این موضوع نکته مثبتی در مواجهه ما با کرونا محسوب می شود.
سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پیش از این آزمایش تشخیص کرونا تنها از بیماران بستری شده در بیمارستان ها گرفته می شد اما دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اخذ مجوز از وزارت بهداشت این آزمایش را از بیماران سرپایی نیز انجام می دهد و روند درمان آن در منزل را پیگیری می‌کند.
شکیبا عنوان کرد: پیش از انجام طرح بیماریابی فعال در کرمانشاه آمار ما در رابطه با مبتلایان به کرونا تنها مختص به افرادی بود که بستری بودند اما اکنون آمار دقیقی از افراد مبتلا داریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان های کشور بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی درمان وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد.

در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.

کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افراد مستعد و عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران آموزشهای لازم به آنان داده می شود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.

در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه به صورت افتخاری با رادیو همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!