Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:08:36 GMT

چهار باشگاه ورزشی در شهرستان ری پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۱۸۲۲

چهار باشگاه ورزشی در شهرستان ری پلمب شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: چهار سالن ورزشی دولتی و خصوصی در سطح شهرستان ری به علت رعایت نکردن ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص فعالیت مشاغل پرخطر، پلمب شدند.

مهدی صداقت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا فعالیت تمامی مجموعه های ورزشی خصوصی و دولتی تا پایان فرودین ماه تعطیل است و باشگاه های متخلف پلمب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: دو باشگاه بدنسازی و دو سالن ورزشی دولتی در سطح شهرستان پس از اخذ تعهد و اخطاریه کمیته فرعی تخلفات اماکن و باشگاه‌های ورزشی شناسایی و توسط اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا، مجموعه های ورزشی جزو مراکز پرخطر در شیوع این بیماری محسوب می شوند که فعالیت مجدد آنان تابع دستور وزارت بهداشت است.

صداقت تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود در جامعه، فعالیت تمامی مجموعه های ورزشی دولتی و خصوصی در اردیبهشت ماه نیز تابع دستور العمل و بخشنامه های صادره از ستاد مقابله با کرونا ویروس و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزش شهرستان ری جوانان ورزش و جوانان شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد

غلامرضا اسمعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حفاظت از منابع آب شهرستان و رساندن امانت به دست نسل آینده یک حلقه چاه که به صورت غیر مجاز در منطقه گردشگری روستای خاییز شهرستان تنگستان حفاری شده بود با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و ضابطین قضائی پلمب و مسلوب المنفعه شد.

دادستان شهرستان تنگستان تصریح کرد: با افراد سود جو و منفعت طلبی که به دنبال تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال هستند برخورد جدی و نسبت به رفع تصرف از آنها اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6099575

دیگر خبرها

  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است