Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: زباله‌های پزشکی تا پیش از شیوع کرونا روزانه ۷۰ تن بود و حالا به ۱۱۰تن رسیده است.

صدر الدین علیپور در نشست خبری مجازی که به منظور تشریح اقدامات شهرداری تهران از زمان شیوه کرونا انجام شد با بیان اینکه سلامت کارگران در اولویت اول ما قرار دارد گفت: نیروهای ما به صورت شبانه روزی در حال کار هستند و در در بهمن ماه روزانه 5300 تن دفن پسماند داشتیم و از زمان شیوع کرونا، این رقم به عدد روزانه بالای 7هزار تن پسماند رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با اشاره به فعالیت سازمان پسماند در ضدعفونی معابر شهر گفت:  در زمینه ضدعفونی روزانه در حدود 60 اکیپ به همراه آتش نشانی در حال ضدعفونی کردن سطح شهر هستند.

علیپور در خصوص پسمانددهای پزشکی گفت:  این رقم در بهمن ماه روزانه 70 تن بوده است که اکنون به 110 تن رسیده است.

علیپور در پاسخ به این پرسش که آیا گزارشی از رهاسازی پسماندهای بیمارستانی در مکانی غیر از آرادکوه مطابق با خبر اقتصاد آنلاین  داشته‌اید، گفت: ما گزارشی از رهاسازی پسماند نداشته ایم. مسئول و ناظر این موضوع وزارت بهداشت و محیط زیست استان تهران است اما نه ما و نه این عزیزان تا امروز گزارشی در این خصوص نداشته اند.

او همچنین در خصوص آغاز تفکیک زباله از ابتدای اردیبهشت  ماه گفت: پیشنهاد ممنوعیت تفکیک از مبدا اول از همه از سوی شهرداری تهران اعلام شد.یک برنامه ریزی داریم و تا خیالمان از صحت آن برنامه ریزی راحت نباشد شروع به تفکیک نخواهیم کرد.

او درباره درخواست شهردار تهران از سفیر چین برای خرید یک دستگاه زباله سوز چینی نیز ابراز داشت: با توجه به حساسیت وضعیت زباله‌های بیمارستانی احساس کردیم این دستگاه می‌تواند کمک کننده باشد، این دستگاه ساعتی ۱ تن زباله را بی خطرسازی می‌کند.

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Hr9 برچسب ها: افزایش زباله‌های پزشکی ، رهاسازی زباله ، بیابان‌های اطراف تهران ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رهاسازی زباله بیابان های اطراف تهران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران می بایست در مورد مسائل شهرسازی اگر آگاهی لازم را ندارد کسب اطلاع کند، گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که از دانش، علم و تجربه نخبگان استفاده کند.

وی با بیان اینکه زمانی که از دانش افراد خبره بهره مند نشوند، می‌شود وضعیت پارک لاله، اظهار کرد: بار دیگر تأکید می‌کنم که شهرداری تهران لازم است که از افکار عمومی مراقبت کند.

عباسی تأکید کرد: سرانه‌ها به اندازه کافی در محدوده پارک لاله وجود دارد و زمین باز در اطراف دانشگاه تهران زیاد است و می‌توان هر برنامه ای که شهرداری تهران برای پارک لاله دارد، به آنجا منتقل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک