Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با تعطیلی بیشتر رویدادهای ورزشی بزرگ در آمریکای شمالی از ماه گذشته تاکنون، لیگ‌های حرفه‌ای تلاش‌های خود را برای پیدا کردن راهی به منظور چگونگی و زمان ادامه مسابقات آغاز کرده‌اند.

اما نتایج نظرسنجی انجام شده توسط موسسه سِتون هال اسپورتس، حاکی از آن است که بیشتر آمریکایی‌ها تا پیش از تولید واکنس ویروس کرونا، احساس خوبی برای رفتن به ورزشگاه‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحقیق که با شرکت ۷۶۲ نفر در فاصله مابین ششم تا هشتم آوریل انجام شد، نشان داد که ۷۲ درصد افراد بدون تولید واکسن برای ورود به ورزشگاه‌ها و حضور در رویدادهای ورزشی احساس امنیت نمی‌کنند. در میان هواداران ورزشی این رقم ۶۱ درصد بود.

۱۲ درصد آمریکایی‌های شرکت کننده در این نظرسنجی گفتند که تنها زمانی احساس امنیت می‌کنند که تدابیر فاصله گذاری اجتماعی برقرار باشد و ۱۳ درصد هم اعلام کردند که بدون این تدابیر هم احساس امنیت دارند.

«ریک جنتیل» رییس این موسسه گفت: این ویروس توجه و البته احترام مردم را به خودش جلب کرده است.

۸۴ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی از تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک برای به تعویق انداختن المپیک توکیو حمایت کردند.

آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در آمریکا در حال حاضر بیش از هر کشور دیگری است به طوری که بیش از ۴۷۳ هزار نفر در این کشور به کرونا آلوده شده و بالغ بر ۷۱ هزار و ۸۰۰ تن نیز جان خود را از دست داده‌اند.

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) گفت که امیدوار است ورزش آمریکا «هرچه زودتر» از سر گرفته شود اما مقامات محلی نسبت به بازگشایی شتابزده ورزشگاه‌ها ابراز تردید کرده‌اند.

ترامپ گفت: می‌خواهم هر زمان که آماده شدیم، هواداران به ورزشگاه‌ها برگردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا کمیته بین المللی المپیک پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا کمیته بین المللی المپیک ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا کمیته بین المللی المپیک ورزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت با نظام بانکی شوخی ندارد

ایسنا/اصفهان سخنگوی دولت گفت: اگر سال‌های سال بانک‌ها عادت کردند هر کاری دلشان می‌خواهد انجام دهند زمان می‌برد آنها را در مسیر درست ببریم.

علی بهادری جهرمی در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار کرد: باید بتوانیم تورم نرخ مسکن را مهار کنیم، در این راستا در طرح نهضت ملی مسکن آورده دولت زمین است و تا جایی که می‌توان باید زمین‌های تک واحد و ویلایی به متقاضیان داده شود. اگر همه دست به دست هم دهیم جهش تولید که گفته مقام معظم رهبری است اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه منابع را به سمت اولویت‌ها سوق دهید، ادامه داد: تجارت خارجی ما در فروردین‌ماه سال جاری در مجموع ۱۰.۴ میلیارد دلار بود که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داشته، پس تبادلات ارزی دارد انجام می‌شود و حال منابع ارزی کشور خوب است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت با بیان اینکه یکی از نهضت‌های دولت تکمیل پروژه‌ها و قوانین نیمه تمام است، گفت: سال گذشته سه موسسه مالی اعتباری ناسالم بدون اینکه اتفاق خاص اجتماعی و اقتصادی رخ دهد، منحل شد که نشان می‌دهد دولت اهل شعار نیست، بلکه اهل عمل است. نظام بانکی متوجه شده است دولت با آنها شوخی ندارد و با هر تخلفی برخورد می‌کند. این دولت اهل اراده و تصمیم است. مصمم هستیم منابع بانکی را به سمت حوزه‌های تولید و مولد سوق دهیم.  

بهادری جهرمی تصریح کرد: زمانی که این دولت شروع به کار کرد تورم تولید کننده ما ۱۰۳ درصد بود که به سختی این عدد اکنون به حدود ۲۳ درصد رسیده است. برخی‌ها فکر می‌کنند که در دهه ۹۰ فقط در حوزه اقتصادی مشکل داشتیم، اما در حوزه اجتماعی، فرهنگی و... هم قابل دفاع نبوده است، حل این موضوعات زمان می‌برد و باید درباره اینکه در دهه ۹۰ چه گذشته است کتاب‌ها نوشت. اگر سال‌های سال بانک‌ها عادت کردند هر کاری دلشان می‌خواهد انجام دهند زمان می‌برد که آنها را در مسیر درست ببریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟