Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق تیم ملی فرانسه اعتراف کرد از دست زیدان ، هم‌تیمی سابقش به خاطر حرکت جنجالی‌اش در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ به شدت ناراحت بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

 یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات تاریخ فوتبال اخراج شدن زین‌الدین زیدان، ستاره تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از شنیدن چند جمله تحریک‌‌آمیز از سوی مارکو ماتراتزی، مدافع تیم ملی ایتالیا، پاسخ او را به زدن یک ضربه سر به سینه‌اش داد و بلافاصله هم اخراج شد. به این ترتیب فرانسه فرصت خوبی را برای کسب پیروزی در دقایق باقی مانده تا پایان بازی از دست داد و در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شد.

حالا پس از گذشت نزدیک به ۱۴ سال از آن اتفاق، ویلی سانیول یکی از بازیکنان تیم ملی فرانسه در آن بازی زیدان را در باخت تیمش در برلین مقصر می‌داند.

سانیول به رادیو مونت‌کارلو گفت:

بعد از بازی در رختکن، زیدان از ما عذرخواهی کرد. من اما عذرخواهی او را قبول نکردم. نمی‌خواستم با او حرف بزنم. در واقع زمان مناسبی برای این کار نبود. تیم ما بیش از اندازه ناراحت بود. من به سرویس بهداشتی رفتم و در عرض ۱۰ دقیقه ۲۵۰ نخ سیگار کشیدم (کنایه‌ای اغراق‌آمیز). بعد از آن ماجرا هم دو سال با زیدان حرف نزدم.

بازیکن سابق بایرن مونیخ ادامه داد:

من سال ۲۰۰۸ ازدواج کردم و همسرم به من گفت که زیدان را به مراسم عروسی‌مان دعوت کنم. اینگونه شد که به او زنگ زدم و صبح آن روز ما در کنار هم یک میان وعده کوچکی صرف کردیم و گپ خوبی هم داشتیم.

زیدان پس از اخراج شدنش در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ به دوران بازیگری ملی خود پایان داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرانسه سانیول زیدان زیدان سانیول فرانسه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴

مطابق انتظار، پاریسی‌ها حضور پررنگی در این فهرست دارند. 

اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP)، نامزدهای کسب جوایز سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. این مراسم به طور گسترده در فرانسه به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای فصل شناخته می‌شود.

طرفداری | به گزارش اکیپ، مراسم یاد شده، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. کیلیان امباپه سال گذشته برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال را به دست آورد، در حالی که هم تیمی او نونو مندز، بازیکن جوان سال لیگ ۱ شد. فرنک هایسه که توانست تیم لنس را به مقام نایب قهرمانی برساند، به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شده بود و بریز سامبا نیز عنوان بهترین دروازه بان سال را در آن مراسم، از آن خود کرد.

نامزدهای کسب جوایز اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP) در سال ۲۰۲۴:

بازیکن جوان سال لیگ 1:

الیسه بن سگیر (موناکو) رایان چرکی (لیون) دزیری دوئه (رن) لنی یورو (لیل) وارن زائر امری (پاری سن ژرمن)

دروازه بان سال لیگ 1:

مارکو بیزوت (برست) مارسین بولکا (نیس) لوکاس شوالیه (لیله) جانلوییجی دوناروما (پاری سن ژرمن) بریز سامبا (لنس)

سرمربی سال لیگ 1:

لوکا السنر (لوهار) لوئیز انریکه (پاری سن ژرمن) پائولو فونسکا (لیل) فرنک هایسه (لنس) اریک روی (برست)

بهترین بازیکن فرانسوی خارج از کشور:

ادواردو کاماوینگا (رئال مادرید) آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید) مایک منیان (میلان) ویلیام سالیبا (آرسنال) اورلین شوامنی (رئال مادرید)

بازیکن سال لیگ 1:

پیر امریک اوبامیانگ (مارسی) عثمان دمبله (پاری سن ژرمن) پیر لیس ملو (برست) کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) ادون ژهگروا (لیل)

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است