Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@13:59:55 GMT

مشکلی در تامین مرغ ماه مبارک رمضان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۲۲۵۳

مشکلی در تامین مرغ ماه مبارک رمضان وجود ندارد

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: مرغ به حد کافی با قیمت مناسب برای ماه مبارک رمضان وجود دارد و قیمت‌ها نیز بیش از نرخ مصوب نخواهد بود. تاریخ انتشار: 20:30 - 23 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۷۶۶

مهدی یوسف خانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره قیمت مرغ اظهار کرد: قیمت مرغ طی روز‌های اخیر به دلیل کاهش تقاضا طی روز‌های اخیر با کاهش همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی افزود: امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده ۷ هزار و ۶۰۰ تومان، درب کشتارگاه ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان، توزیع ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت خرده فروشی ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان رسید.

وی درباره قیمت مشتقات مرغ نیز گفت: هر کیلوگرم کتف و بال ۱۵ هزار تومان، ران مرغ ۱۰ هزار تومان، سینه مرغ ۱۸ هزار تومان عرضه شد.

یوسف خانی با بیان اینکه امسال با توجه به تولید زیاد برای ماه مبارک رمضان مشکلی از نظر تامین نداریم گفت: مرغ به حد کافی با قیمت مناسب وجود دارد و قیمت‌ها نیز بیش از نرخ مصوب نخواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی همچنین درباره قیمت تخم مرغ خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ به ۲۲ هزار تومان رسیده که یکی از دلایل این افزایش قیمت از سرگیری صادرات است.

بیشتر بخوانید: آغاز صادرات مرغ طی ۱۰ روز آینده

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تنظیم بازار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳